Olum Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) I tillegg til hva jeg tidligere har listet opp, har jeg kommet på flere ting. 1. Vålerenga-drakt 2. DVDer 3. Ekstern harddisk Endret 6. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Limt inn fra min ønskeliste: 01. 10 Pakker krutonger med urtesmak (Slike jeg pleide å kjøpe, ingen andre merker) 02. Boka "Hvor mange testikler hadde Adolf" (Samme type bok som "Hvor mye veide Elvis da han døde?") 03. Capri Sonne saftposer appelsin (Kjøpes på Bryn Senteret på Ultra) 04. Refill pakker til de godteri lage greiene (Toys'r'us og BR Leker) 05. Ting til Nyttårsaften 06. LOST Sesong 3 På DVD 07. Jackass 2 The Movie 08. Donald Duck "En kvart årgang" boka Juli-August-September 2004 (Vet ikke hvor man får tak i) 09. My Name Is Earl Sesong 2 10. Filmen "I gode og onde dager - Chuck & Larry" - Adam Sandler 11. Filmen "Reign Over Me" - Adam Sandler 12. Filmen "Bulletproof" - Adam Sandler 13. Filmen "Airheads" - Adam Sandler 14. Filmen "The Waterboy" - Adam Sandler 15. Datel Action Replay DS / DS Lite (http://www.gamezone.no/) 16. Datel Action Replay GameCube (http://www.gamezone.no/) 17. Datel Dog Trainer Version 2 (http://www.gamezone.no/) 18. Nintendo GameCube Håndkontroll, lilla/gjennomsiktig (http://www.tendo.no/) 19. Dirty Sanchez: The Movie - Special Edition (2 disc) (http://www.cdon.com/) 20. 10 Pakker Mentos Berry Mix 21. Catnip/Katteminte Spray (Dyrebutikken på Manglerud) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Flettet et emne inn i dette (glemte å stenge i går. ^^) Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Mitt ønske er sånn digital tv box! Kjøper man denne i sverige så koster denne rundt 300kr så får du inn nrk1, tv2 og mange andre svenske gratis kanaler Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Ønskeliste ftw: 1. Harrington On Holde'M Vol 2, The Endgame 2. Engler & Demoner av Dan Brown 3. Guitar Hero 3 & Guitar Hero Gitar. 4. Ondskapens Hotell 5. Pondus : Sju lange & sju breie. 6. Dagfinn Lyngbø - Ka E Vitsen? 7. The Departed 8. Hunter S. Thompson: Frykt og avsky i Las Vegas/Fear & Loathing In Las Vegas 9. Penger Nå gjelder det bare å få en ønskeliste fra foreldra, slik at det blir litt julegaveshopping på meg å. Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 jeg ønsker meg en kjæreste så jeg kan legge armene mine rundt hele henne og kysse henne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 jeg ønsker meg en kjæreste så jeg kan legge armene mine rundt hele henne og kysse henne Tankeleser. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 jeg ønsker meg en kjæreste så jeg kan legge armene mine rundt hele henne og kysse henne Tankeleser. Sant det. Herlig å ha en fin jente Må være ganske herlig å få en man elsker i julegave. For min del ønsker jeg meg en x360 og penger. Pengene kommer sansynligvis på bursdagen, 22 des. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 jeg ønsker meg en kjæreste så jeg kan legge armene mine rundt hele henne og kysse henne Tankeleser. Sant det. Herlig å ha en fin jente Må være ganske herlig å få en man elsker i julegave. For min del ønsker jeg meg en x360 og penger. Pengene kommer sansynligvis på bursdagen, 22 des. Broren min har òg bursdag den 22. des. En gang i blandt får han gaver med dette påskrevet: "Gratulerer med dagen og god jul". Litt kjipt for han. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Min liste Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 jeg ønsker meg en kjæreste så jeg kan legge armene mine rundt hele henne og kysse henne Tankeleser. Sant det. Herlig å ha en fin jente Må være ganske herlig å få en man elsker i julegave. For min del ønsker jeg meg en x360 og penger. Pengene kommer sansynligvis på bursdagen, 22 des. Broren min har òg bursdag den 22. des. En gang i blandt får han gaver med dette påskrevet: "Gratulerer med dagen og god jul". Litt kjipt for han. Hender nok det ja. Kjiipt å vente et år på nye presanger. Jaja, ikke noe å gjøre med det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Eneste jeg har ønsket meg så langt er en barbermaskin av fattern.. Ellers ønsker jeg meg bare penger.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Kommet opp en ny ting for meg som jeg har gått tom for: 2512 Bumpons, hvite, Ø 12 mm, à 100 stk Som fåes kjøpt hos http://www.arkivprodukter.com/ De er naise til å sette under eksterne disker etc. så de ikke glir på bordet eller hvor enn man plaserer det.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Tror jeg har mor med på astro a40 kjøpet, så da ønsker jeg meg bare penger. Kanskje en stol eller to til det nye rommet. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 1. ekstern harddisk 2. HP boka på norsk. 3. klær Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 For min del ønsker jeg meg en x360 og penger. Pengene kommer sansynligvis på bursdagen, 22 des. Er du meg? Har akkurat samme ønske. Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg ønsker meg : 1: Penger 2: Makt 3: Saitek Cyborg High-end gaming keyboard ( MÅ - HA) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 For min del ønsker jeg meg en x360 og penger. Pengene kommer sansynligvis på bursdagen, 22 des. Auauau... Bittelitt bortskjemt? Jeg hadde skjemtes om jeg skulle ha fått penger den 22. Des, og en Xbox360 2 dager etterpå. Er du meg? Har akkurat samme ønske. Ja, xbox360 og penger.. Skikkelig uvanlige ønsker. Jeg for min del har så lyst å stikke bort i julen, for å slippe å få gaver. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Akkurat nå ønsker jeg meg bare en fin jul i lag med familien min. Har et par ønsker, men de er ikke så høyt prioritert akkurat nå pga familiesituasjonen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 For min del ønsker jeg meg en x360 og penger. Pengene kommer sansynligvis på bursdagen, 22 des. Auauau... Bittelitt bortskjemt? Jeg hadde skjemtes om jeg skulle ha fått penger den 22. Des, og en Xbox360 2 dager etterpå. Hvorfor? Du vet at bursdagsgaver ikke er det samme som julegaver? Finnes det noe mer upersonlig enn å få penger til jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå