WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 er det bare jeg som ikke ønsker meg noe? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 rottweilerkvalp menne ganske sikker på at eg ikkje får de Lenke til kommentar
veos Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 er det bare jeg som ikke ønsker meg noe? Neida, vi er to. Dama maser forferdelig, må visst finne ut hva jeg ønsker meg.. Tips? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ønsker meg(har lyst på): 1. Logitech G25 2. Saitek Eclipse 2 3. PS3 4. Xbox 360 5. Extern HD fra 500 og oppover. 6. JBL Northridge E-100 7. Lydkort - Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic 8. Ny mobiltelefon 9. Penger 10. Ny pc skjerm Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Tillatelse av mor til å kjøpe Astro A40. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 - Mac (iMac, MacBook, u name it) - HiFi-høyttalere, receiver osv. - LCD-skjerm til PCen - Tux-bamse - Ny DVD-brenner - Portable høyttalere til MP3-spiller, laptop etc. - Logitech MX Revolution - Bøkene "The Principles of Beautiful Web Design", "Building Accessible Websites", "Communicating Design" og "Web Standards Creativity" - Scrubs på DVD - Ørepropper (som faktisk passer i ørene mine, for de øreproppene har jeg aldri funnet) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 År etter år sliter jeg som faen med denne delen, ønsker meg egentlig ikke noe spesielt! Men må om vanlig si noe, ellers blir jo folk nesten sure:p Kunne kanskje tenkt meg noen nye fantasy-bøker, helst førsteboka i serier jeg ikke har lest, så vist den er bra har jeg noe jeg kan fortsette å kjøpe senere! Mangler Harry Potter 1, 2 og 3 på engelsk, og jeg ønsker å ha hele serien komplett på engelsk, og ikke blanding av norsk og engelsk. (Har lest alle på engelsk, men lånte de første i serien. Cd'er og DVD-er er jo alltid greit, er vell stort sett de eneste filmene og cdene jeg har som ikke er hentet på andre måter *plystre* Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 -El gitar forsterker -Multiprossesor pedalbrett og jack-kabler -Mp3 spiller og gode øreplugger Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg ønsker meg en lastebiltilhengerhjuloppkling til jul Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) 500 gig stasjonær harddisk. greit å ha. xbox 360 med assasin creed ^^ aner ikke hva mer jeg kan ønske meg. Endret 6. desember 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Kan benytte tråden det linkes til, så blir det mye lettere for meg å holde styr på hva dere ønsker dere når jeg skal kjøpe inn julegavene. Stenger denne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 da var det denna man skulle bruke ja. poster det her da: 500 gig stasjonær harddisk. greit å ha. xbox 360 med assasin creed ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg lurer: hvor mange % av forumets brukere er ikke hyggelige og saklige? Tja, i hvert fall over halvparten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Stenger denne. You fail! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Stenger denne. You fail! Hahah. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg ønsker meg penger jeg Må betale for rep av mobil, kanskje jeg kjøper ny pc, og Xbox 360/ Ps3.. Endret 6. desember 2007 av marvol Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Han sier da faktisk stenger, som i at han akter å gjøre det. Han sier ikkenoe om når. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor stenge den? Mye bedre å spleise dem til en tråd Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg ønsker meg: - Nintendo wii /m zelda twilight princess - Ipod - Razer tarantula keyboard God mat, snø og tegnefilmer på tv om morningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå