Lawliet Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) hmm, 1. Macbook 2. Lg Viewty 3. Noe jeg ikke ønsker meg(alltid gøy å bli overasket) Endret 24. november 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Holten Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Tja, og fred på jord, og at USA kjører alle soldatene inn i Irak og knerter jævlene. DU ER MIN HELT! En tur til Afganistan Med hæren! Endret 24. november 2007 av Holten Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Tja, og fred på jord, og at USA kjører alle soldatene inn i Irak og knerter jævlene. Haha, den var ny :!: Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Ønsker meg Xbox 360 eventuelt PS3. Ønsker meg selvfølgelig ett 8800GTX extreme kort også Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Playstation eller fred på jord Det er vel ingen tvil om hva som som er lettest å skaffe. Er de utsolgt? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Tja, kunne kanskje ønsket meg litt spons til den nye datamaskinen min, ellers har jeg ingen andre spesielle ønsker Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 A touch of Tarantino Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Har litt lyst på aksept fra de andre i klassetrinnet på skolen her om at ja, jeg liker å bruke maskinen min til mye rart og nei, jeg puler ikke PC-en min og vil ikke gjøre det. Hadde også vært fint å ikke få usmakelige kommentarer som lyder slik: "gå å pul PC-en din 'a!" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Har litt lyst på aksept fra de andre i klassetrinnet på skolen her om at ja, jeg liker å bruke maskinen min til mye rart og nei, jeg puler ikke PC-en min og vil ikke gjøre det. Hadde også vært fint å ikke få usmakelige kommentarer som lyder slik: "gå å pul PC-en din 'a!" De elevene på klassetrinnet ditt høres ut som noen riktige drittunger. Life is shit. On-topic: Må oppdatere juleønsket mitt med at jeg ønsker meg hyggelige og saklige brukere til jul. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 On-topic: Må oppdatere juleønsket mitt med at jeg ønsker meg hyggelige og saklige brukere til jul. Jeg lurer: hvor mange % av forumets brukere er ikke hyggelige og saklige? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 On-topic: Må oppdatere juleønsket mitt med at jeg ønsker meg hyggelige og saklige brukere til jul. Jeg skal være grei med deg, jeg, Snorre! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Da oppdater jeg mitt ønske fra bare penger til -penger -radiostyrt fly (byggesett) -radiostyrt helikopter Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 I år ønsker eg meg DVD-er. For det meste serier. Kanskje det sniker seg et lite spill under juletreet også? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 -ny seng med madrass hadde vore flott. Eg er så jævlig lang og senga er kort og smal. -Fått nytt gulv med varmekabler er JÆVLIGT kalt sement gulv her nå, verre no som det er vinter. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg lurer: hvor mange % av forumets brukere er ikke hyggelige og saklige? Veldig få Diskusjon.no er utrolig trivelig og sosialt sted God jul alle sammen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Litt sponsing til ny gitarforsterker Høytalere til pc Kort Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 1.fotballsko 2.United drakt (Borte drakta med Ronaldo) 3.Andre ting som dvd, spill og den slags Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Har oppdatert ønskelista! - iPod Classic 160GB hvit - AKG K 518 DJ - Mot i brøstet samleboks - Karl & Co samleboks - MacBook Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Ønsker meg gavekort fra Platekompaniet. Lenke til kommentar
methano Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 - et juleønske fikk jeg oppfyllt på forskudd (selv om det ikke stod i den opprinnelige ønskelista) 1x Canon EOS 400D + 4GB minne... Marius = Happy (Og dama fikk en K850i) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå