Ethernet Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) God dag Juletider nærmer seg og familie har så smått begynt å spørre hva som er aktuelt å kjøpe inn. Jeg personlig ønsker meg som Xobin sier, at dama skal holde ut MINST et år til Pluss nytt CD/DVD drev til maskina Hva skal dere ønske dere? Edit: Prøv å hold tråden noe saklig her, vær så snill Endret 7. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Eventuelt Men det blir vel med det vanlige, noe i denne gata... Endret 7. november 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Dlink N router og Adapter, orker ikke mer klikk med linksys Edit Vil ha Wii<3 Endret 7. november 2007 av Raknes Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Epiphone Les Paul Standard. Roland Cube 20X. Guitar Hero 3 til Wii. Foreløpig bare gitar-ting. o_O Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg ønsker at julen blir utsatt 1 år eller 2 Bare masse mas... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Hæ? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 eg ønske meg ein liten førjuls presang eg.. at FKH vinner cup'n .. men på julaften vil jeg pakke opp en full HD prosjektor fra sony .. men er vel kanskje å ta litt hardt i.. kanskje jeg heller burde sattse på Jessica Alba , slik osm muffinman Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ja. Jeg skal ønske meg ny harddisk. Dårlig med plass nå. Gratulerer med 1000 innlegg toatzy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Diverse Xbox 360 spill og tilbehør. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ønsker meg fred på jord. Men jeg ønsker meg mere ny PC, TV, Snøscooter og masse annet. Regner med å få sokker, strikket votter og boxershorts..... Etter min mening er ikke jula noe spesielt Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ønsker meg vanvittig mange cd'er :S En god del pc-deler, en del vinterklær, noen xbox spill, og at dama holde ut 1år til MINST! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ønsker meg en fin jul, klær, speilrefleks, ny gitar eller bass, spons/deler til ny pc, gitar/basseffekter Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 En laaang liste med Playstation 3 spill er det jeg ønsker meg, også penger + litt småting. Er faktisk det eneste, har rundet det stadiet nå at jeg egentlig ikke bryr meg så veldig lenger. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg ønsker meg Creative Zen Stone Plus. Den er skikkelig fin, og praktisk når jeg er ute å jogger pga størrelsen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Pengar til å sponse eit Nikon D40. Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg ønsker meg undervannshus til båtmotoren. Det får jeg nok ikke. Av mere moderate ønsker kan jeg nevne nytt skjermkort(Gruer litt for Crysis i 1920x1200 med 8800gts320) eller kanskje ny Penryn prosessor. Det får jeg nok heller ikke. Hjemmestrikkede sokker står faktisk på ønskelista, og det har jeg et realistisk håp om å få. Ellers blir det vel tegninger fra ungene(som selv forventer slalåmutstyr, snowracer, ny PC osv..), skrallesett fra kona og noe jeg slett ikke trenger fra mine foreldre. Og så blir det brun saus på duken, julebrus ut av nesen, barn med griske øyne som flår opp pakkene, krangling om smågodt, sjokoladefingermerker på TV'en.. . Kona som er utslitt og legger seg tidlig.. Selv blir jeg nok sittende oppe med en cognac og en sigar for mye slik at førstedagsfrokosten blir en 4 timer lang lidelse.. Det jeg egentlig ønsker meg... er barnefri jul langt fra foreldre og svigerforeldre.. på en eller annen varm og stille sydhavsøy. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Det var ønskeliste det Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ønsker meg en hvit jul jeg men for ting som koster penger er vel det litt klær og spill til 360 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ønsker meg en hvit jul jeg men for ting som koster penger er vel det litt klær og spill til 360 ja, en jul uten snø er som en sommer uten sol, så jævlig er det Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Du veit du er nerd når du driter i om det er snø ute... Var det feil tråd? Syntes det passet inn i denne tråden også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå