LtdEdFred Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Heisann. Jeg kom til aa tenke litt paa dette med SQke funksjonen som saa mange stresser. Siden mange folk registrerer seg, oppretter en konto, skriver et nytt emne om noe som er spurt saa altfor mange ganger fQr og _ikke_ bruker sQke funksjonen. En lQsning paa dette kunne jo vaere aa legge inn en ekstra side som spretter opp naar man trykker "Nytt Emne" som sier noe som: Skal du spQrre om noe? Har du gjort et SQk fQr du lager en ny traad? Klikk her for aa fortsette med aa lage ny traad. Noe i den duren. Er det en god ide? Lenke til kommentar
sete Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dette har vært tatt opp før, DU kunne brukt søkefunksjonen selv og funnet den topicen. Ergo dette er også en unødvendig topic Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 det er nå da en FAQ på planleggings stadiet og da, har allerede vært diskutert en del om den på forumet. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dette har vært tatt opp før, DU kunne brukt søkefunksjonen selv og funnet den topicen. Ergo dette er også en unødvendig topic hehe, likte den der ja Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 He he! *Ping* Synes en del av problemstillingen ble illustrert på en utmerket måte her ja!!! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Og kan du ikke i det minste kopiere æ, ø og å og paste inn i teksten? Irriterende aa lese naar du bruker Q og ae og slikt. Men hva er det som er så negativt med nye topics? I denne IT-verdenen oppdateres jo programvare og hardware hele tiden. Programmer som har blitt foreslått for en måned siden kan være for lengst utdatert. Og det er heller ingen som tvinger deg til å lese ALLE trådene på dette forumet. Det eneste jeg mener bør skjerpes er emnefeltet. Der er det alt for mangen som slurver. For min del kan alle lage så mange tråder de vil. Jeg klarer ikke lese eller svare på alle uansett... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 litt enig med Jimmy der..... men hva er egentlig meningen med et forum hvis man ikke skal poste nye topics om man trenger hjelp? man kan jo bare bruke søkefunksjonen....... ja da kan vi jo si, "SØK PÅ GOOGLE" man finner sikkert det man leter etter der også og sikkert med mye bedre resultat enn her......... EDIT:Leifi var på besøk 8) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Vi prioriterer at emnefeltene skal være gode, slik at det er lettere å velge ut de trådene som man vil lese, eller ikke lese :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå