Gå til innhold

Mulig alternativ til Sennheiser HD25

frohmage

Anbefalte innlegg

Finnes det noen gode alternativer til dette settet?

Jeg trenger noe som er bærbart, ikke alt for stort, med god lyd. Har bestillt dette på netshop, men det ser ikke ut til at de klarer å skaffe det, selv om det ligger i varelista deres. Jeg kan ikke gå noe særlig over 12-1300 kr. men hvis det finnes noe ok på netshop er grensa ca. 1900,-.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette headsettet er jo nesten litt unikt innen sin klasse, så jeg synes du bør prøve hardere for å få tak i det :)

Det ser ut til å være ett på lager hos FotoVideo:

http://fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=39899

Hvis du har mulighet til å handle i Oslo, så mener jeg at de pleier å ha det inne hos Imerslund musikk i Trondheimsveien.

Ser at disse også har en nettbutikk... men jeg har ingen erfaring med den:

http://www.imerslundmusikk.no/shop/

Edit: Men du har kanskje noen penger tilgode hos Netshop siden du helst vil handle der?

Endret av Sinsen
Lenke til kommentar

Jepp, jeg har virkelig lyst på den modellen, men på Immerslund koster de 2700,- (jeg bor rett ved siden av). På NetShop får jeg dem for under 1500,- med frakt. De ble bestillt på "Supertirsdag" eller hva det het, så jeg får 30% rabatt.

Jeg har fått tilbud om å kjøpe et annet headsett til nedsatt pris (ikke nødvendigvis 30%), men jeg finner ingen andre sett der som jeg virkelig vil ha. Jeg har et AKG k141 til hjemmebruk, så nå trenger jeg noe litt mere "bærbart".

De har jo HD25 SP inne da, men det blir jo litt nederlag når jeg har gått å gleda meg til de andre :)

Edit: Okay, nå skal jeg lære meg å sjekke linker jeg har fått før jeg poster svar! Headsett er nå bestillt på Fotovideo, og jeg kan forhåpentligvis hente i Møllergata før helga er over. Prisen på Immerslunds sider kan jeg ikke helt forstå. Er de uten moms? Fikk i hvertfall høre i butikken for et par uker siden at de kosta 2700 (eller muligens 2500.. )

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...