Kael Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Venter for tiden på et viktig brev fra forsvaret og det skulle egentlig vært her senest i går. Jeg ringte postkontoret, og de sa at det var sendt ut med postbudet i går morges, men at postbudet ikke hadde kommet tilbake ennå fra turen. I følge damen jeg snakket med, var det uvanlig, men neppe noe å bekymre seg for... Men jeg trenger det brevet nå! Bor på Roseborg i Trondheim og begynner å bli ganske desperat, siden jeg _må_ ha det brevet i løpet av kvelden... Etter nok en telefon til Posten fikk jeg med litt masing tak i mobilnummeret til postmannen, men han svarer ikke?? Noen tips?? Endret 7. november 2007 av Kael Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Om det ikke kommer, så kommer det vel ikke... Tror du må vente... Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kanskje postmannen har blitt overfalt.. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvordan gikk det? Kom brevet (og postmannen) til rette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå