kimare Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er en av to ting som gjør at jeg er veldig glad for at jeg valgte 5D foran D50 i sin tid. Den andre er selvsagt bildestabilisatoren . Nå har helt sikkert D50 kvaliteter på andre områder som overgår 5D-en også . Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hørte jeg feilpost? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Nope... jeg hadde ikke blitzstyring fra huset, hans kamera hadde det, og det var derfor han kjøpte det. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nope... jeg hadde ikke blitzstyring fra huset, hans kamera hadde det, og det var derfor han kjøpte det. Ikke helt sant, jeg kjøpte Dynax 5D pga bedre ergronomi og bildestabilisator. Det var lenge etterpå jeg fant ut at trådløs blitzstyring manglet på D50.... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 ok, liten misforståelse... siktet til din post, #21 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Muligens vet ikke Jacmo at det finnes andre kameraprodusenter enn Canon og Nikon, og at Canon har hentet navnet til et av sine FF fra nettopp en av disse mindre "kjente" kameramerkene Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Hehe, vi får se hva han sier.... Har uansett nå D200, so kiss my ass, har blitsstyring i huset jeg også... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 D200 er et kjempekamera, men jeg tviler på at du vil ta så veldig mye bedre bilder av den grunn.... men hvis du tar bedre bilder så er det fordi det er morsommere å bruke. For all del jeg skjønner at du vil oppgradere. Det er ikke uten grunn at jeg selv også ønsker å oppgradere, uten at jeg tror jeg blir en bedre fotograf av den grunn Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 D200 er et kjempekamera, men jeg tviler på at du vil ta så veldig mye bedre bilder av den grunn.... men hvis du tar bedre bilder så er det fordi det er morsommere å bruke. For all del jeg skjønner at du vil oppgradere. Det er ikke uten grunn at jeg selv også ønsker å oppgradere, uten at jeg tror jeg blir en bedre fotograf av den grunn D200 gir meg noe konkret bedre: - Støyegenskap - Flere fps (Til fuglefoto er det viktig, og også makro) - Skjermen er jo en drøm i forhold til D50 - MP - Tro det eller ei, for meg er det viktig å kunne ta utsnitt på PC-en uten å generere støy og korn. sikkert mer, men det viktigste er nevnt... Ting som er psykisk er jo at det er et bedre og dyrere kamera. Man får lyst til å ta flere bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå