Keiseren av Grønland Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Dette er grunnene til at jeg kjøper ps3: Final Fantasy Blu-ray Home Mediasentermulighetene Er veldig glad i film og det er helt praktfullt å se Blu-ray på hdtv'en min. Satt opp server som streamer filer fra PC-en til PS3. Utrolig deilig, spesielt med den nyeste remote play funksjonen, nøt det på hotell i London senest for to dager siden. Home kommer jeg til å bruke mye tid på garantert. Lenke til kommentar
Eruthan Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sykt overprisa spill og konsoll du finner. Yes, du har rett. Tok en rask titt på nytt, og justerte prisene. Lenke til kommentar
Eruthan Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nå sa han vel for øyeblikket.. og, da hjelper det lite å se på 2008.. Men, hvem kjøper vel en konsoll kun for 2 spill? Dersom man kjøper en konsoll kjøper man gjerne flere spill enn de 2 man er mest interessert i.. ellers kan man vel også si til 360 gutta: Elite for 4000, Halo 3 500, Gears of War 500... oi.. det blir fort 2500 for vært spill der også.. Jeg håper du ser hvor dumt det argumentet ditt var.. Men, nå skal jeg spille Ratchet&Clank.. så, dere får ha det fint med regnestykker og tull og tøys.. Jeg har ikke sagt at han ikke skal kjøpe PS3. Hvis han ikke allerede hadde vært eier av en 360 hadde han jo gjort et fint kjøp. I tillegg må jeg si meg veldig enig med deg. "Elite for 4000, Halo 3 500, Gears of War 500... oi.. det blir fort 2500 for vært spill der også.. " Har du en PS3, så er vel det ganske unødvendig. Jeg ville ikke betalt 2500 for å spille kun et spill. Prøver på ingen måte å støtte 360, eller hakke ned på PS3 med det stykket. Jeg er helt nøytral der, ettersom jeg ikke eier noen av dem. (PC og Wii ftw ;-) ) Også vil jeg si at jeg skrev dette fordi jeg kjenner meg igjen med trådstarter. Han har fått en glød for PS3, men han syns egentlig det ville svi litt mye på lommeboka. Derfor rådfører han ser her for å "lette" på samvittigheten ved et evt. kjøp. Dere vet jo alle(?) hvor mye deiligere det er når mamma sier/ da mamma sa: "Ja, bare kjøp du :-) ", enn når hun sa: "Det er dine penger, du får gjøre som du vil med dem, men det er litt dyrt." Etterhvert som jeg er blitt eldre kan jeg se tilbake på mange slike situasjoner, hvor jeg har latt være å kjøpe, og gløden har forsvunnet. Da er man glad for det man allerede har, og spart flere lapper. har også kjøpt et par ting jeg har angret på da... (kamera til 7000,- jeg brukte 4 - 5 ganger ><) - Det får være opp til han, men jeg er forsatt kritisk. Jeg tror han vil kunne slå seg til ro uten en PS3, hvis han bare slukker den impulsive gløden. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Behold X360-en. Utrolig mange god spill til den nå og fram mot jul. Kjøp PS3 (en versjon med PS2-bakoverkompatibilitet) neste år når MGS4, The Getaway eller andre eksklusive spill du har lyst på er ute. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg hadde beholdt 360'en samt kjøpt ps3. Da har du bra utvalg. Selvom de beste kommer til ps3 selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå