Gå til innhold

Ps3 eller ikke PS3, det er spørsmålet

bkf_94

Anbefalte innlegg

Hei jeg hadde en PS2 men den ble ødelagt så mine foreldre overrasket meg med å kjøpe en Xbox360

Og jeg er en 'The getaway' fan så jeg ble ganske sint når jeg hørte at den nye Getaway IKKE komemr til X360

OG jeg så den nye Metal gear og den så jævla bra ut!

Jeg har spart tilsammen 1000 kr til en PS3 og lurer på om jeg skal kjøpe en PS3 siden jeg allerede har en X360

Jeg har jo en del PS2 spill og det er noen spill som kommer tl PS3 men ikke X360 og jeg liker de spillene som kommer til PS3 (har spillt mange av spillene slik som The getaway og den nye kommer bare til PS3)

skal jeg kjøpe den eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt å kjøpe den :D

men det blir litt stress hvis det kommer et spill til både X60 og PS3, får bare ta det som er best

har noen spørsmål angående de forskjellige modellene

den modellen med mest minne, kan man ta ut minne eller skifte det hvis det blir fullt, slik som memory card?

men sånn ca neste måned kommer jeg til å ha råd, da har jeg både X60 og PS3, høres ikke det veldig...''game freak'' aktig??

Lenke til kommentar
den modellen med mest minne, kan man ta ut minne eller skifte det hvis det blir fullt, slik som memory card?

Du tenker på den med 40GB harddisk regner jeg med. Det holder til ganske mye det, men du kan i fremtiden bytte med en støre harddisk. Det er litt mer stress enn å bytte et minnekort, men det er antageligvis ikke noe du gjør mer enn en gang eller to.

Lenke til kommentar

Du sier du har en del PS2-spill. Da er ikke den nåværende 40GB-utgaven for deg, og du må opp på 60GB-utgaven for å få spilt disse.

Fra mitt ståsted ser det ut som om du vil ha best av vente med å kjøpe PS3 til de spillene du faktisk vil ha har kommet ut, siden du neppe vil bruke den så mye før det har hendt uansett, og sjansene er store for at du får enda bedre tilbud på hardwaren når den tid kommer. Det er det jeg hadde gjort om jeg hadde vært deg iallfall :)

Lenke til kommentar
Du sier du har en del PS2-spill. Da er ikke den nåværende 40GB-utgaven for deg, og du må opp på 60GB-utgaven for å få spilt disse.

Fra mitt ståsted ser det ut som om du vil ha best av vente med å kjøpe PS3 til de spillene du faktisk vil ha har kommet ut, siden du neppe vil bruke den så mye før det har hendt uansett, og sjansene er store for at du får enda bedre tilbud på hardwaren når den tid kommer. Det er det jeg hadde gjort om jeg hadde vært deg iallfall :)

Enig i dette, untatt hvis trådstarter vil spille PS2-spillene sine nå. Er ikke så veldig mange bra spill på PS3 enda, og den ligger et stykke bak 360 på onlinedelen.

Når det er sagt så angrer jeg på ingen måte på at jeg kjøpte meg en PS3 i sommer, og har hatt en del gode spilltimer med de spillene som faktisk har kommet.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
men sånn ca neste måned kommer jeg til å ha råd, da har jeg både X60 og PS3, høres ikke det veldig...''game freak'' aktig??

Jo, din "game freak". Ikke kjøp den, du setter ryktet ditt på spill. Hvem vil vel få stempelet "game freak" på seg?

Nei, hold deg til én konsoll du! Det er nok det tryggeste.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Jeg er hvertfall veldig fornøyd med min ps3. Ikke bare på spillsiden, men også dvd/br delen. Upscaler veldig fint på gamle dvdr.

Online delen blir stadig bedre og er jo gratis. Jeg kan ikke annet enn å anbefalle ps3 :)

Fint å høre =)

Dommen er avgjort, jeg skal kjøpe en PS3 så snart The getaway er ute elelr MGS4

Lenke til kommentar

Er i samme båt akkurat nå, jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg Xbox 360, eller Ps3. Kommer til og spille Fifa 08 og Pes 2008 mest. Noen som vet hva som er best av Xbox og ps3 da ?

Prøver ikke og ta over tråden er trådstarter. Men er ikke noe vits og lage en ny post om dette :)

Lenke til kommentar
Er i samme båt akkurat nå, jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg Xbox 360, eller Ps3. Kommer til og spille Fifa 08 og Pes 2008 mest. Noen som vet hva som er best av Xbox og ps3 da ?

Da er vel 360 best ville jeg tro. Og til trådstarter ville jeg sagt; kjøp PS3, men behold Xbox360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...