-Hansi- Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 PC'n min restarter seg selv gankske ofte og det er meget plagsomt..... Det begynte og skje etter at jeg satte inn en ny harddisk........En WD 120 GB 7200 rpm. Er det mest sannsynlig at det er noe galt med denne?? Jeg prøvde og ta den ut i noen dager og da hadde jeg ikke dette problemet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 http://www.b-real.net/pix/data/automatic.r...eboot.winxp.gif Skjekk at den er avslått og se om du får BSOD i stede og skjekk opp hva feilmeldinga betyr på http://support.microsoft.com Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 BlueScreen Of Deat :o det hviste jeg MWUAhAHA kan foresten ikke fatte hvorfor microsoft ikke kan komme med noe mer nytenkende og enklere for eksempel at det ikke står 00x00000100 osv slik dritt, men isteden kan ha for eks: "Your harddrive is defect" eller noe i den dur Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 kommer vell slik pga at det kan være mange feilkilder til den feilen. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ja joa har kansje rett i det, men da kunne det stårr kilden også for eksempel, "Your hdd is iresponsive, check your IDE and power cords" bare noe jeg har fundert litt på, for da ville det jo straks blitt mye enklere Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hadde for eks rammen vært puff** så kunne det hende at den trodde at hd var ødelagt pga den ikke fikk tak i dataene..osv mange mange ting som kan gå galt. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jaja, men siden den kommer med mangen forskjellige 09300909098x0989+90708097097 osv så kunne det ha kommet mangen forskjellige som faktisk beskrev problemet der og da Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hmmmm....... Det står at dette er en feil som kan oppstå hvis du har Eazy CD Creator, men har aldri hatt det programmet.......... dette er forresten feilmeldingen : DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQAL Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 En mulig feil er at den nye harddisken trekker mer strøm enn den gamle. (Hvis du har begge hardiskene stående i samtidig vil du selvfølgelig trekke enda mer strøm) Prosessoren vil restarte seg hvis spenningen daler for mye. Løsningen er derfor å skaffe seg en strømforsyning som yter mer effekt. Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 er det noen måter jeg kan finne ut dette på uten og kjøpe/låne en ny PSU? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg hadde også samme problemet, med at pc'en min restartet seg uten videre, hadde det med to hd'er. Jeg kan nesten garantere deg at hd'en din er i ferd med å ryke... , mitt forslag er å begynne å brenne ut det du ikke vil miste... Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 er det noen måter jeg kan finne ut dette på uten og kjøpe/låne en ny PSU? Nappe strøm og IDE kabler i den ene disken(fotrinnsvis den du ikke har OS på) og starte opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå