Gå til innhold

Max Memory 16mb - "Corrupt data" ødelegger for lagrede ting (PS2)

Konnis

Anbefalte innlegg

Hei.

Skulle for 5 minutter siden fyre opp Guitar Hero og rocke løs med Crossroads. Men nok om det, fant ut at spillet ikke fant et minnekort med lagret data. Greit nok, så jeg fortsatte uten å lagre. Da jeg skulle sjekke i browseren hva som var galt, kom jeg omsider inn på minnekortet og fant ut at det lå en liten fil der med navn "Corrupt data". Da jeg prøvde å slette den fikk jeg beskjed om at det ikke gikk. Jeg slet med å komme inn på minnekortet, ettersom "pekeren" spratt tilbake til det andre da jeg bladde over MM'kortet i menyen. Jeg kunne heller ikke bla til noen andre filer enn "Corrupt data".

Det sitter forøvrig i tillegg til Max Memory'et et standard Sony 8mb-minnekort i PS2'en.

Hva er galt?

Er alle lagrede data på det minnekortet tapt for alltid? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minnekortet har stått i maskinen hele tiden.

Litt mer info:

For rundt en uke siden ble PS2'en ødelagt. Dette var en 6 år gammel tykk modell. Derfor gikk jeg til innkjøp av an tynn, sort PS2. Problemene kom på den nye maskinen. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

:cry:

Lenke til kommentar

Det er nok den nye lille maskinen din som ikke takkler Max kortet ditt... har hatt samme problem med mitt Max kort, men jeg fikk slettet den korupte fila, og da funket det fint igjen.... prøv kortet i en stor ps2, hvis du har mulighet, og slett fila der hvis det går ;)

MaxMemmory korta er foresten noe dritt, mye feil med dem... kjøp et sony 16, 32, eller 64mb isteden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...