Gå til innhold

Problem med Wii spill

Mortis747

Anbefalte innlegg

Hei! :D

En venn av meg har et problem med Wii, hun får ikke spillt av Wii Sport's på Wii'en? :S Det går ann og spille MP8 på den men ikke Wii Sports. Er dette et teknisk problem eller er det noe annet? Hun har prøvd og restarte den og allt men Wii Sports vil ikkje kjøre på Wii'en? :( HJELP :(

Endret av Xiwi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen løsningen som kanskje er litt absurde

1. Spillet er ikke samme region som Wiien og vil dermed ikke kjøre (usannsynlig siden spillet kommer med konsollen)

2. Spillet er brent og fungerer dermed ikke (også usannsynlig av samme grunn som over)

3. Hun setter inn spillet feil vei i konsollen (søkt, men jeg har gjort det selv flere ganger)

4. Spillet er rett og slett ødelagt

Har spillet noen gang funket på maskinen hennes?

Lenke til kommentar
Noen løsningen som kanskje er litt absurde

1. Spillet er ikke samme region som Wiien og vil dermed ikke kjøre (usannsynlig siden spillet kommer med konsollen)

2. Spillet er brent og fungerer dermed ikke (også usannsynlig av samme grunn som over)

3. Hun setter inn spillet feil vei i konsollen (søkt, men jeg har gjort det selv flere ganger)

4. Spillet er rett og slett ødelagt

Har spillet noen gang funket på maskinen hennes?

Spillet har fungert før, jeg er ganske sikker på at hun setter det inn rett vei (Ellers er hun jo litt på jordet siden hun setter nå inn MP8 rett) Spillet kom med konsollen så er derfor ikkje kopiert eller brent. Det er også samme region som Wii'en (Europeisk) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...