Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Renske opp i dusjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du ha det virkeligtett så bruk plumbo.

Plumbo lager nemlig knallharde avleiringer om det ikke brukes 100% korrekt.

Hr du gravd helt nedi bunnen av sluken forresten?

Om ikke dette hjelper kan du skru opp pluggen i siden av sluken og stake med dertil egnet remedie, eller du kan tilkalle rørlegger som enten staker opp eller spyler avløpet ditt.

Lenke til kommentar

"Sluket" var litt feil ordvalg. Dusjkabinettet mitt står på fire bein. Midt i platen jeg står på når jeg dusjer er det et hull, avløp, hva du vil kalle det. Dette røret har tettet seg. For sikkerhets skyld så er det limt fast en plastbit som dekker på oversiden, og da røret er midt under på undersiden er det ganske håpløst å komme til den veien også. Jeg har altså ikke gravd så veldig langt, prøvde å presse en skrutrekker nedi der og dra ut noe, men det var jo et håpløst prosjekt.

Suggestions?

Lenke til kommentar

OK bare avløpet til dusjkabinettet.

Dette skal la seg demontere og rengjøre.

Det ender jo opp i sluken i guvet under kabinettet.

Vet dette kan være litt knotete og holde på med men skal ikke være vanskelig.

Tror ikke det er limt noe plastlokk over sluken, det lar seg sikkert skru av for rengjøring.

Det hjelper sikker om du vipper kabinettet opp i forkant slik at du kommer til med armen fra undersiden.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er limt noe plastlokk over sluken, det lar seg sikkert skru av for rengjøring.

Tro meg. Det sitter knallfast, og når jeg fikk presset inn skrutrekkeren i skjøten for å tvinge det opp, knaket det i hele greia og jeg så umiskjennelige limtråder. Fantastisk konstruksjon.

Det blir nok undersiden. Takk for forklaring. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...