SkyMarshall Arts Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei ja! Alle her har spilt Portal. Alle her har spilt igjennom Portal. Og alle her har et spesielt forhold til "Still Alive"-låta i creditsen. Jeg bare MÅTTE lage min egne re-vampa versjon av den, og her er den. Prøver ikke å ta kreditten for noe her, siden alt jeg gjør er for moro skyld og uten profitt. Uansett, nye instrumenter, mer robot-stemme, ny rytme, ny kick, ny bass og nye melodier. Nå syns jeg den høres ut som den burde hørtes ut fra førsten. Var jævlig mye jobb, og kanskje unødvendig. Men jeg har den så vannvittig på hjernen at jeg bare måtte. Så last ned og hør - og fortell meg hva dere synes. Så blir jeg glad i hjertet osv. The cake is a LIE! Download her: CLICKY Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tipper dette kan bli den neste "plagen" på LAN rundt om i landet, før var det "Eg har mista klinkekulo" og "Badekarret til Pelle" for ikke å glemme fjortisser med trang for bass men med et tonedøvt øre for alt annet. Jeg likte denne dog. Jeg har for lenge siden sluttet å gå på LAN så det skulle ikke bli noe problem. Det største problemet blir dog at jeg jeg blir å ha den på MP3 spilleren, og den bruker jeg mye når jeg er å trener. Så det er en sannsynelighet at jeg blir å knekke sammen i latter når jeg hører den. Meget godt jobbe her, meget godt jobbet. Teksten passet perfekt sammen med musikken, skulle tro dette var originalen, så god er den. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Se filmen hos Youtube Here ya go. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Oh yeah, rocks monkeyballs!! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Takker og bukker for kommentarene over her Den fenger i alle fall meg ... blir jo syngi på døgnet rundt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg tar meg selv i mange ganger å nynne "you just keep on trying til you run out of cake" vær gang jeg plages i et spill nå. Tror det har reddet livet til Wiimoten, X360 kontrollen og Dualshocken til PS2 en mang en gang i det siste. Men nå har jeg faktisk sluppet opp for kake. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Helt grei mix. Tonene som går i moll rett etter refrengets "..still alive" synes jeg ikke passet i det hele tatt. Men det er meg da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg tenner helt seriøst på denne sangen. Men trenger originalen også for maksimal klimaks oppfyllelse. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ah, nydelig sang Sky Marshall Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gir konstruktiv kritikk jeg. Jeg likte "HalfLife [Take My Hand 2007]" veldig godt, slitt hull i den snart med tanke på hvor mange ganger jeg har hørt på den.. Men denne portal sangen syntes jeg ble litt mye av det gode... mener altså at du har putta for mye annet inn i sangen.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Dessverre så likte jeg ikke denne remixen, har hørt orginalen alt for mye, så alt som ikke er som orginalen passer ikke inn. Det er heller ikke store forandringer, merket så vidt de små lydene. Forsatt Raiders Of The North som er din beste sang, mener jeg da . Endret 21. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Virker som du er litt små-kjendis SkyMarshall. For noen dager siden fant jeg ut at en veninnne har hørt på musikken din en stund. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 konge liker fortsatt The Outnumbered best jeg da <3 fant den ikke på sia di da. har du fjerna den? :O Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Den var helt grei, synes jeg, men det virket som om du brukte selve originalsangen og la på noen ekstra instrumenter her og der. Vil heller kalle det en oppgradert versjon, på en måte. "Still Alive+", på en måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva i all verden? Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å formulere meg her, for dette er jo ikke spesiellt bra. Å ta en sang som er knall i utgangspunktet og remixe den har vel aldri fungert til det bedre for noen låt, og det gjør det jo ikke her heller. Når det er sagt, så skal det sies at jeg synes mye av det andre du har laget er bra, men jeg er generellt sett ingen fan av remixes. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vanvittig pen sang Ikke spilt portals men pent xD Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 No offense, men jeg synes du har puttet inn alt for me ræl i sangen. Sangen var så godt som perfekt fra før av, hvorfor fikse noe som ikke er ødelagt? Synth-steelgitaren synes jeg dessverre var helt malplassert. :/ Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 en sang om Outnumbered !! Link please, var med i den guilden Pre Tbc Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Takker for feedback. Veldig nice. Skal sies dette er en edit for å få den spillbar for folk som ikke bryr seg kråka om PC-spill på fest her i bygda, og det har funket veldig bra. Liker også orginalen veldig godt. Men er også tydelig at folk som har hørt og digger orginalen syns forandring blir for stor, mens de som ikke har hørt orginalen liker denna versjonen - og syns den andre blir kjedelig. Jeg liker begge, men har gått mere over til denne nå ... av en eller annen grunn. @ Brainiack: Joda, ligger på www.skymarshallarts.com en sang om Outnumbered !! Link please, var med i den guilden Pre Tbc CLICKY! Endret 30. november 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå