ssf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vel. Må si så ærlig at jeg har prøvd å finne ut hvordan disse programmene skal installeres, men jeg finner det ikke ut Her f.eks. står det jo på en måte, men skjønner det ikke :S Følger ikke med noe installer, da blir jeg forvirra :-o Gjelder alle tre programmene. PS. Hvis noen har andre tips til lignende programmer, si fra. Strålende fornøyd med JAlbum helt til jeg ikke fant noen måte å passordbeskytte bildene på, ALLE kan se dem.. eller? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ... Har du installert webserver? hvis ikke sjekk ut wamp når du har webserver kopierer du coppermine osv inn i mappen som blir vist fra webserveren og går inn på http://localhost/din-mappe for å installere Lenke til kommentar
ssf Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Nei, tror ikke jeg har noe sånt. Søkt endel på google, men enten har jeg tungt for å skjønne dette med mySQL (hvis det heter det, eller hva det er..) ellers er det ikke så lett for en som ikke nerder så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå