sander_cornelius Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg klarer ikke å få kamera til å fungere på PC-en. hva skal jeg gjøre? NB: jeg får ikke opp sånn popup vindu/boble når jeg kobler til kameraet, kanskje det har noe å si...men uansett.... Hjelp meg... Endret 7. november 2007 av sander_cornelius Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg klarer ikke å få kamera til å fungere på PC-en. hva skal jeg gjøre?NB: jeg får ikke opp sånn popup vindu/boble når jeg kobler til kameraet, kanskje det har noe å si...men uansett.... Hjelp meg... Til PC-en, har du lastet ned driver som passer til Windows XP? Lenke til kommentar
sander_cornelius Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Til PC-en, har du lastet ned driver som passer til Windows XP? En driver,? nei hvordan gjør jeg det? Til PC-en, har du lastet ned driver som passer til Windows XP? En driver,? nei hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Til PC-en, har du lastet ned driver som passer til Windows XP? En driver,? nei hvordan gjør jeg det? Til PC-en, har du lastet ned driver som passer til Windows XP? En driver,? nei hvordan gjør jeg det? http://sourceforge.net/projects/eocp/ Eyetoy On Computer Project Software Eyetoy On Computer Project Software Automated installing drivers and capture programs that allow you to use the Sony EyeToy Camera, found bundled with EyeToy games on PS2, on a computer running Windows, Mac OS or Linux. The entire project is released under the Open-Source GNU GPL. Download Eyetoy On Computer Project Software Project Admins: atyndall, goobergeffer Operating System: 32-bit MS Windows (NT/2000/XP), Linux, OS X License: GNU General Public License (GPL) Category: Video Capture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå