MagnusW Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) På skolen min bruker de en plagiatkontroll på noe av det skriftlige vi leverer inn. Det jeg lurer på er om noen vet om noen programmer jeg kan bruke for å teste teksten min? Har litt lyst til å se hvordan det fungerer og hvor høy prosent jeg får på noe jeg har skrevet. MagnusW Endret 7. november 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) hadde vært morsomt å kjøre den på noen av guidene som noen har presentert her på forumet Endret 7. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 hehe, ja kanskje det. Det er sikker noen som ikke har helt rent mel i posen. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det finnes i alle høyeste grad. Det benyttes blant annet her på HIG, en av mine forelesere sa navnet på programmet de bruker en gang, men nå har jeg glemt det. Her er et annet et, som eksempel. http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tj...er/antiplagiat/ Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg tenkte mer på om det er noen enkle på nettet hvor man enten kan lime inn teksten, eller laste opp filen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Husker jeg helt feil når jeg sier at it's learning har et lignende opplegg? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Det stemmer det, men det er ikke noe program som jeg kan få brukt. Bare lærere som får brukt det. Det er dette systemet vi bruker på skolen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hva er plagiat? Kopi/Etterligning Endret 7. november 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå