wewwen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Som sagt, når jeg skruer på PC-en piper den lange pip. Og vil ikke starte. Jeg har tatt ut alle ram-brikkene. Hovedkortet er et k8n neo2 Noen som vet hva som er galt? alle tips hjelper. Takk Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml Hva sier manualen? Har du den ikke, kan du laste den ned her: http://global.msi.com.tw/index.php?func=se...;table=download Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg fikk det til med å bytte om på ram-brikkene, men nå får jeg konstant blue-screen. Jeg kan får sikkert holde på i 20-50 min om gangen. Kan det være skjermkortet? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjør memtest86+ (www.memtest.org) først, men en og en brikke installert av gangen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Kjør memtest86+ (www.memtest.org) først, men en og en brikke installert av gangen. Har fått noen hint om at det kan være PSUen som ligger å forstyrrer. 400w trodde jeg skulle være nok. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Om PSU er kraftig nok kommer jo an på resten av komponentene og hvor mye strøm de tar. Men dette kan høres ut som minneproblem. Som sagt tidligere, hva sier manualen om 2 lange pip? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Jeg sjekket alle, men det sto ingenting om 2 lange pip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå