Gå til innhold

Problemer med overklokking- q6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da burde du justert Vcore, men siden tempen er såpass høy allerede så ville jeg ikke gjort det. Beste du kan gjøre er å skru ned FSB eller kjøpe ny kjøler og skru opp Vcore.

står fast mellom Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet CPU Kjøler og Noctua NH-U12F. hva er vcore, og hva burde den stå på ved 3ghz? jeg kjører på 2,65ghz nå, og det går glatt. 45-50grader idle.

Lenke til kommentar
Da burde du justert Vcore, men siden tempen er såpass høy allerede så ville jeg ikke gjort det. Beste du kan gjøre er å skru ned FSB eller kjøpe ny kjøler og skru opp Vcore.

står fast mellom Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet CPU Kjøler og Noctua NH-U12F. hva er vcore, og hva burde den stå på ved 3ghz? jeg kjører på 2,65ghz nå, og det går glatt. 45-50grader idle.

Hva Vcore bør stå på er forskjellig fra CPU til CPU så her må du bare prøve deg frem. Hvor mye penger har du tenkt å bruke på kjøleren?

Lenke til kommentar

Jeg har Zalman CNPS9700LED. På 3.2GHz hadde jeg 39 grader idle, og vifta gikk på 1100 RPM. Vcore på 3.2GHz var 1.35.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...