m_8 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jippi:) snø, julebrus og juleavatarer kommer i julestemning Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 kommer i julestemning I starten av november? o_O Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 kommer i julestemning I starten av november? o_O Jepp Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis snøens skal fortsette å komme i midten av januar rundt asker, da flytter jeg til trøndelag! Heldiggriser! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 <gledesdrap> Snøen som ligger i trøndelag nå kommer til å forsvinne mot helgen dessverre^^</gledesdrap> Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hvis snøens skal fortsette å komme i midten av januar rundt asker, da flytter jeg til trøndelag! Heldiggriser! son skal det låte:) kom til namsos http://video.google.com/videoplay?docid=-6...h&plindex=0 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Namsos ja. Trollfjord liker i havna her nå, vakkert Endret 7. november 2007 av Kimzor_ Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Namsos ja. Trollfjord liker i havna her nå, vakkert enig..... Endret 7. november 2007 av Kenji Lenke til kommentar
Appear Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg bor i Namsos og det er mye snø ja... jeg laget snømenn men en fyr øderlag dem Endret 7. november 2007 av Kritiker Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Håper snøen legger seg i bergen snart..! De første snøfnuggene er observert, men det blir for til regn igjen.. Snø snø snø er bra..! Alle i julestemning bør si det høyt i juletråden Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg bor også i Namsos! :O Ble rimelig sjokka da jeg så ut vinduet i går og så all den fine hvite snøen ^^ Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kaller du dette et gledesutbrudd?! Det er jo ikke noe bra i det hele tatt! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ikke kom til Namsos. Ikke noe kos å gå til jobb i dag. Må kjøpe meg vintersko snart. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Synes det var digg jeg siden jeg må ned ifra toppen på Prærien får å komme meg til bussen xD Skal kjøpe akebrett så det går fortere Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvis snøens skal fortsette å komme i midten av januar rundt asker, da flytter jeg til trøndelag! Heldiggriser! Nice! Du bor i Asker du også? =) Hvor i Asker? Her er det ikke snø enda. Tror det kommer til å ta litt tid før den kommer, fordi noen dager er det sykt varmt her. Kan gå med t-skjorte. Men det er digg å komme i julestemning da =) Kanskje litt tidlig bare... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan gå med t-skjorte. T-skjorte? Nå? Da er du en skikkelig tøffing... På lørdag var det veldig varmt her i Asker. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) hva i helvete er så positivt med snø? edit: bor selv i tr.heim Endret 8. november 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vekk med snøen her i namsos i alle fall. Men masse snø i sverige vil jeg ha(snøscooter ftw) Lenke til kommentar
helto Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 åhh, jeg vil også ha snø! Men en viktig detalj er at snøen skal bli liggende hele vinteren, den skal ikke smelte og så komme på ny og så smelte og så dukke opp igjen. For DET er jo bare irriterende og plagsomt... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg liker kun ekstremt lokale snøbyger. Slike som holder seg til alpin-anlegg o.l. Snø i by er trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå