Pebino Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 I år har jeg kjøpt ei stjerne til dama.. Fins forskjellige internettsider som selger stjerner, betalte 35 dollar for selve stjerna, og 30 dollar for å få papirene sendt til Norge Hvis man da sper på med en middag eller et bitte lite smykke holder det i massevis Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) http://www.nameastarspacelaunch.com/ Sry, glemte linken der er den i alle fall Men, du rekker nok ikke motta papirene før jul, ettersom det tok nesten 2 uker for meg å få de Edit: Ser de har endra prisene, bare 19 dollar for den billigste pakka! Røverkjøp Endret 16. desember 2007 av Pebino Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Faen at du ikke kom opp med det der før... Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei! Jeg er 16år da, dama også. Jeg kjøpte en kortholder, der jeg graverte inn ¨mittnavn<3hennesnavn¨ og inni la jeg en ring jeg kjøpte drit i hvor dyrt eller billig det er. Når du finner gaven vet du at den "skal du ha" Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei! Jeg er 16år da, dama også. Jeg kjøpte en kortholder, der jeg graverte inn ¨mittnavn<3hennesnavn¨ og inni la jeg en ring jeg kjøpte drit i hvor dyrt eller billig det er. Når du finner gaven vet du at den "skal du ha" Vet det er gammel tråd, men den lå ganske høyt opp på Google, så om det er noen nyere, så får dere bare unnskylde meg :-) Jeg driver selv å ser etter ideer for en gave til kjæresten. Hotell var jo helt genialt. Hotell fra 31.12 til 01.01. Men kan gi et veldig generelt tips alle burde vite, og ingen burte glemme. Når man skal skrive to navn, skal man aldri starte med seg selv. I hvertfall ikke når det er en personlig gave. Jeg ville blitt skuffet om ikke mitt navn var først på min ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå