LeLiLa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva burde jeg gi som julegave til kjæresten. Hun er 15 år og er ikke så sossete, noen ideer? Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ønsker du å gi henne noe hun virkelig ønsker og har bruk for, eller noe romantisk? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Foreslår som vanlig et innrammet bilde av dere to jeg Og kanskje et smykke med deres initialer Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor faen, jeg må komme opp med noe nytt snart Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva liker hu da? Nettopp, du vet nok egentlig hva det beste er selv Men kan jo være greit å ikke gi bort noe som gjør hu flau viss hu åpner det sammen med familien ^^ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Høres fint ut Det viktigste er at du viser at du bryr deg. Og ved å gi bilder av dere gjør du det. Jeg kan love deg at den vil gå rett hjem i ho Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg kan love deg at den vil gå rett hjem i ho Om gaven er vellykket får kanskje trådstarter gå "rett hjem i ho" også Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 HAHAHAHA jeg ler så jeg griner. Dra den når du gir henne presangen da trådstarter Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg lurer også på hva som er en passende julegave. Det er vanskelig nok å kjøpe noe til venner, og da enda verre med kjæresten Han er 16 år, og jeg har ikke bilder av oss Tips? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) For all del ikke gi deodorant eller parfyme i gave, da har du tapt. Endret 12. november 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Haha, ingen planer om det Hm.. Vanskelig å finne på noe som er godt nok, ikke upersonlig og etter hans smak. Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I år har jeg kjøpt en spania-tur i julegave til samboeren min Tipper det vil funke ganske bra. Kanskje litt vanskelig for deg siden du "kun" er 15 år, både økonomisk og av andre grunner.... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bra gave kan f. eks være fotoalbum, det trenger ikke koste en milliard. Så kjøper man i tillegg et engangskamera som man kun skal ta bilder med når man er sammen (den som gir gaven betaler for fremkalling av filmen). Det blir kanskje ikke verdens peneste bilder, men det er en koselig gave og man kan ha det mye morsomt med et engangskamera Noen av bildene blir kanskje bra nok til å sette i albumet også. Gavekort på "deg selv." F. eks en massasje, kile på ryggen (ting kjæresten liker). Dette er vel kanskje mer aktuelt for de veldig fattige der ute som virkelig ikke har sjans til å få tak i noe annet Mange har en spesiell interesse, f. eks hester/bilen sin/scrapbooking/korps/you name it. Det finnes jo netshops og butikker som har nesten ALT, og etter min erfaring er gavekort eller en gave rettet mot en spesiell interesse populært. Går jo an å kjøpe noe for å se om det blir vel mottatt, rundt jul har man jo byttegaranti på nesten alt uansett Ring er kanskje mange litt kritisk til å gi, men det er en veldig hyggelig gave å få. Meeh.. gaver er vanskelig! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Et stk. innlegg som stred med reglene for gjesteposting fjernet. MVH KVTL Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Pfffth, dra en klassiker med en liten vri. Kjøp noen par filmer i en sjanger hun liker. skriv så på et ark "Disse skal vi se sammen, senere " eller noe annet originalt. og så pakker du det inn og sender det til henne med noe godteri også. DAMN, er jeg god eller hva?! for all del, ikke send bilde av penis eller lignende sammen med filmene, med originalt mener jeg "akseptabelt" Endret 13. november 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tipper det vil funke ganske bra. Kanskje litt vanskelig for deg siden du "kun" er 15 år, både økonomisk og av andre grunner.... En sydentur hadde vært tingen. Nå er ikke jeg 15, men 18. Men er vel egentlig litt for tidlig og dyrt med en slik gave. Det blir spennende å se hva jeg finner på... Gavekort på seg selv er en god ide, morsomt og kreativt. Kanskje det kan gis i tillegg til noe annet. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Gavekort på seg selv er en god ide, morsomt og kreativt. Kanskje det kan gis i tillegg til noe annet. Å hore seg ut mener du ? Lol neida men dette fungerer egentlig bare hvis du er jente da for hvis du er gutt får du bare "lame" oppgaver som å f.eks. vaske huset (LAAAAAAAME) eller noe lignende Endret 13. november 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hehe, ikke akkurat. Tenkte mer på koselige ting som massasje og slikt. Jeg er jo ekstremt godt til å gi massasje da Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 En kosekveld. Levende lys, en pizza, en kjempe film og masse puter og slikt i en god soffa hvis du har, eller sleng senga foran og 1-10 roser til henne, så litt masasje og kosing generelt Da hadde jeg blitt sjeleglad i alle fall, å jeg er gutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå