Gå til innhold

Tråden om Nokia N96.


Anbefalte innlegg

Ifølge nettstedet letsgomobile.org skal Nokia i november lansere N96 med ganske heftige spesifikasjoner.

 

Letsgomobile.org

 

Uoffesielle Nokia N96 - Spesifikasjoner:

 

• Band 850/900/1800/1900 MHz

• HSDPA / WCDMA 2100

• 3.2 inch full color toch screen with joystick navigation

• WiFi, Bluetooth 2.0, Mini USB 2.0 and infrared connectivity

• Full QWERTY keyboard

• Internal memory of 10 GB

• 6 Megapixel digital camera with Carl Zeiss

• Motion sensor and GPS

• 3x Optical zoom

• 3.5mm jack and 4 build-in speakers

• Digital TV / FM Radio

• Dimensions : 102.5 × 56 × 17.6 mm

• Weight : 115 grams

• Nokia N96 comes in two colors

Endret av Mr Oizo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal innrømme at denne N96 fra Nokia ser temmelig interessant ut.

 

Hva pris angår, så tipper jeg et sted mellom 6000-8000 kroner uten abonnement. Dyrt, men det koster å være kar. :)

 

Edit: Hvis det i det hele tatt er noe sannhet i disse ryktene selvsagt.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Vi får vente til 27. november.. Da inviterer Nokia til pressekonferanse i Stockholm.

 

Spennende å se hva som skjer og om N96 blir en realitet.

Æsj, må jeg vente sååå lenge? :ermm:

Ja, ja, får smøre meg med tolmodighet, men begynner å bli lei lånetelefonen Nokia 1112 fra Elkjøp..

Lenke til kommentar

Jeg har Nokia n95, og er strålende fornøyd med den. Dersom jeg ikke allerede hadde kjøpt denne, ville jeg heller gått for Nokia n95 8GB, enn å vente på Nokia n96. Dette forutsatt at designet blir som på den første linken, noe jeg tror det ikke blir. Synes det var forferdelig med det tastatur greiene, minner meg om Nokia 6822.

 

Synes kanskje Nokia stresser litt dersom de ønsker å gi ut n96 allerede nå. Ifølge spesifikasjonene på den siden har den jo bare en megapixel mer enn n95? Og totalt sett er ikke spesifikasjonene et så fantastisk løft at jeg ville betalt en formue for n96, når n95 som er close ruler markedet og samtidig vil dale i pris.

 

Dette er min mening da :roll:

 

Men for all del.. kom med n98 før nyttår, det er sikkert god butikk :!:

Endret av davinci745
Lenke til kommentar
Jeg har Nokia n95, og er strålende fornøyd med den. Dersom jeg ikke allerede hadde kjøpt denne, ville jeg heller gått for Nokia n95 8GB, enn å vente på Nokia n96. Dette forutsatt at designet blir som på den første linken, noe jeg tror det ikke blir. Synes det var forferdelig med det tastatur greiene, minner meg om Nokia 6822.

 

Synes kanskje Nokia stresser litt dersom de ønsker å gi ut n96 allerede nå. Ifølge spesifikasjonene på den siden har den jo bare en megapixel mer enn n95? Og totalt sett er ikke spesifikasjonene et så fantastisk løft at jeg ville betalt en formue for n96, når n95 som er close ruler markedet og samtidig vil dale i pris.

 

Dette er min mening da :roll:

 

Men for all del.. kom med n98 før nyttår, det er sikkert god butikk :!:

 

Etter min mening og erfaring med nokia så vist denne telefonen blir en av de "kommende modellene" som er inne på nokia siden.. så kommer denne telefonen rett før sommeren eller til neste høst.. tror jeg da.. kan være helt feil.. men av andre modeller jeg har sett på så syntes jeg det pleier og ta god tid!

Så jeg ville ikke ventet på den.. kjøp n95 8gb og behandle den fint og selg den når n96 er i butikkene!

Lenke til kommentar

Selv ikke Nokia ville lansert noe med et så tåpelig design som det vist på bildet med to uttrekkbare halve tastatur. :whistle:

 

Virker også helt merkelig å lage en mobil uten foldeobjektiv. Er ikke noe poeng å lage sånn som stikker ut når spesifikasjonene ellers er så dårlige (sammenlignet med et ekte kamera).

 

Jaja, vi får bare se om det dukker opp mer :p Har ikke store forventningene til denne. Gleder meg mer til N82 :)

Lenke til kommentar
Selv ikke Nokia ville lansert noe med et så tåpelig design som det vist på bildet med to uttrekkbare halve tastatur. :whistle:

 

Virker også helt merkelig å lage en mobil uten foldeobjektiv. Er ikke noe poeng å lage sånn som stikker ut når spesifikasjonene ellers er så dårlige (sammenlignet med et ekte kamera).

 

Jaja, vi får bare se om det dukker opp mer :p Har ikke store forventningene til denne. Gleder meg mer til N82 :)

 

Likte idèn om to uttrekkbare tastatur jeg, må jo være raskere å skrive med to tomler og være mer naturlig å holde i på den måten - i min mening.

 

Synes også det er greit at det er optisk zoom, digital zoom er noe dritt!

 

Håper telefonen ikke bare er et rykte, dette ser ut til å bli en kjempe interessant telefon!

Lenke til kommentar
Nokia N96 Specifications:

 

- 8.5 mm, 7.1 megapixel camera and 20x optical zoom

- Symbian 9.5

- 3″ screen - VGA rezolotion

- Live TV - HDTV

- 8GB (internal memory I’m assuming)

- GPS

- Wi-Fi/Wlan

- MP3, MP4 Support

- Bluetooth, GPRS and more.

 

 

 

 

nokia-n96i.jpg

 

Det der er jo bare tull, det er en kina versjon med ikke mer en 1.3megapixler!

Lenke til kommentar
Nokia N96 Specifications:

 

- 8.5 mm, 7.1 megapixel camera and 20x optical zoom

- Symbian 9.5

- 3″ screen - VGA rezolotion

- Live TV - HDTV

- 8GB (internal memory I’m assuming)

- GPS

- Wi-Fi/Wlan

- MP3, MP4 Support

- Bluetooth, GPRS and more.

 

 

 

 

nokia-n96i.jpg

 

Det der er jo bare tull, det er en kina versjon med ikke mer en 1.3megapixler!

Ta foresten en titt på denne linken som har blitt postet tidligere i tråden. http://www.nokian96i.com/

Man ser på en mils avstand at den mobilen der er fake. Ring meg om en uke så skal jeg ha spikket en lik mobil lol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...