1r9b1k7 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er det noen som har et godt tips til en vanlig kokebok? Bør inneholde oppskrifter til litt av "alt". Skal ikke være noe kakebok, men middag/lunsj/gjærbakst og kanskje litt desserter. Bør være en relativ stor bok som har mange oppskrifter, og også forklarer det grunnleggende når det gjelder matlaging. NB: kan ikke være utgitt i 2007, pga av bokklubben.no og at jeg har gavekort der som jeg har lyst å bruke. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tror det er en som heter "Den rutete kokeboken" eller noe. Har alle norske tradisjonelle retter, samt en god del "nye" gjennom årenes løp. Ellers snuste jeg litt på bokkilden.no, og der er det mye rart å finne. Har selv nettopp kjøpt "Jamie hver dag"- og gleder meg masse til å begynne å teste ut maten. - Kjæresten til Jonnar Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fra boller til burritos som mange sikkert har fått utdelt på ungdomsskolen er en flott bok Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ja, begge forslagene var gode, men jeg hadde tenkt på en som inneholdt enda litt mer. En stor kokebok. Ser ut som om Den rutete kokeboken er et godt valg, i tillegg er den også oppdatert siden den kom for første gang. Jeg har også Fra boller til burritos. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Disse to dekker det meste du har behov for en kokebok til og burde være obligatoriske enhvers kokeboksamling som har mer interesse for matlaging enn å slenge en grandiosa i ovnen: Gyldendals store kokebok Le Cordon Bleu Resten lærer du av å eksperimentere på kjøkkenet. Lenke til kommentar
barnebarnet Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tror det er en som heter "Den rutete kokeboken" eller noe. Har alle norske tradisjonelle retter, samt en god del "nye" gjennom årenes løp..... Den rutete kokeboken av Ingrid Espelid Hovig: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...3240&rom=MP Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bruker selv "Hvordan koke vann?" en del. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå