Krillekongen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/07/517514.html Haha, flere enn meg som har sett dette? "Du blir en helt" Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Epic. Nå blir 4chan mer kjent i norge og. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kvifor postes denne under humor? Det heile er jo ein tragedie. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg vet det! Flytt det til offtopic eller hva faen. At folk gliser over det med "haha", "epic!" og "boom headshot" gjør meg forbanna. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Debattsiden med de fatale oppfordringene er nå fjernet. Nei? Fungerer her. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Kanskje de er kopiert igjen og igjen som hele tiden skjer på 4chan? Var innom kontoen hans på YouTube. Den ble susbendert her i 3-4 tiden eller noe. Så et par videoer han hadde laget. Han hadde en rekke andre også, men fikk ikke tid til og gjennomgå alle (ca 80 tror jeg), og noen var ganske så sykotiske. Har 2 stk nedlastet på maskinen nå. + En zip fil han refererer til i profilen hans med noen bilder og en video der han skyter epler i skogen (fantes på youtube) + en låt han har laget. Det var en del bilder av personen selv der. Helt normale bilder. Også i Zip filen var det en rekke dokumenter han hadde skrevet om hvorfor han gjorde dette, og hvordan han skal, og hva misjonen hans er. Humans are just a species among other animals and world does not exist only for humans. Death and killing is not a tragedy, it happens in nature all the time between all species. Not all human lives are important or worth saving. Only superior (intelligent, self-aware, strong-minded) individuals should survive while inferior (stupid, retarded, weak-minded masses) should perish.------------ Three Kinds Of Humans There are three kinds of human personality types in this world: 1)individualistic human (3% of the world population) 2)manipulative human (3% of the world population) 3)mass human (94% of the world population) Skulle vært raskere og fått nedlastet alle videoen hanns.... Jeg tenkte med engang da jeg så hovedvideoen at; Før fAen, skynt deg og nedlast de før de blir fjernet. 1. Video som VG linker til der vi ser 1 bilde av skolen + han i rød bagrunn 2. Video der han har lakt til musikk til MetalJacket filmen der han fokuserer på han gale fyren. 3. Video der han skyter epler i skogen. Han hadde en rekke andre videoer også... Om jeg har lov og opplaste den filmen vet jeg ikke. Tar ikke sjangsen. Men en del av bildene er jo fra før av på Vg.no og uansett kommer sikkert biter av den teksten hans jeg skrev her oppe + mye annet snart ut på vg.no som alle andre ting... Gal fyr i metaljacket: Endret 7. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Var på 4chan når den threaden ble laget. Og den ble faktisk laget litt før alt det der kom på vg osvosv. Men hva vet vel jeg, kan hende det faktisk var han som laget den, har jo vært flere slike tilfeller. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://koti.phnet.fi/pres/a/jokela/ Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Okei. ExiliuM. Det var de filene jeg preika om. Men seff er det ikke de 2 filmene der som lå på youtube. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vet. Jeg bare kom over linken på et annet forum, og bare postet den her. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Så tåpelig av Dagbladet, men det viser vel hva som kreves for å være en 'journalist' i dagens sladderaviser. Hvorfor skal 4chan kjøre på norsk lokaltid? Den kjører vel østkantstid som betyr at "like før klokka 7 i dag tidlig" egentlig var omtrent klokka to i Finland.. over to timer etter at skytingen foregikk. Endret 7. november 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er ein ting. Ein annan ting som vart skreve opp på Dagbladet tidelegare idag, var ei forklaring på korleis ein skulle lage "partydop" av ei spesiell barneleke. Vedder på at salet av den leika gjekk opp i dei butikkane som har gløymt å fjerne ho. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja den var syk. Tenkte på pedofile med en gang. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) "Kom! Skal vi leike med dei nye leikene eg kjøpte idag?" Endret 7. november 2007 av aspic Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 at folk blir drept mens de er på skolen ser jeg ikke humoren i. derfor stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg