djgudleif Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Okey, dette er den første låta i mitt planlagte album... Det er mer som en rolig prelude, så denne sangen er ikke så heavy kanskje... Alt i låta er gjort av meg i FL, untatt gitaren og vokalen som er tatt opp... Tror ikke jeg egner meg som death metal vokalist... Heldigvis var det bare et kort vers. Lurer veldig på hva folket synes. Her er låta: http://www11.nrk.no/urort/Artist/mountainsides/default.aspx Og her er lyrics: "Snow white mountainsides, in my heart forever I wont leave these lands, never This is my home, here I will always be No matter what life does to me" Endret 7. november 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
estimate Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gitaren må forbedres, den sangstemmen din var, tja, mer komisk enn bra Bra driv til tider. For tjukk og tørr trommelyd. Gitaren ble litt oppstykket, forsøk å få bedre flyt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Okey, tusen takk... Noterte meg alt du sa. Lurer på om jeg skal prøve med clean vocals i stedet for... Og til gitaren: fuzzboksen min lager sånt bakgrunns-støy, så jeg måtte bruke min roland cube 30 forsterker i stedet. Blir ikke serlig bra lyd nei... Må finne på noe annet lurt. Driver å skaffer ny plugin til trommer, så de skal nok ble bedre de og. Uansett, skal forbedre sangen på alle de punktene så skal vi se... Endret 7. november 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå