SaReX Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hei, kjapt spm. Jeg trenger et program som har alt MM2 har, like lett å bruke. Men som kan merke av deler i en film og endre hastigheten på den. Veldig tungvint i MM2. Endret 8. november 2007 av Sap15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Pinnacle 10? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Pinnacle 10? Hvorfor anbefale noe av det mest ustabile som finnes? Prøve heller Magix Movie Edit eller Sony Vegas Movie Studio 8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Pinnacle 10? Hvorfor anbefale noe av det mest ustabile som finnes? Prøve heller Magix Movie Edit eller Sony Vegas Movie Studio 8. Jeg har bare prøvd versjon nummer 8 og den ER ustabil. Jeg trodde de nyere utgavene var bedre og mer stabile i drift, men så feil kan man ta. Da er det bare å anbefale Sony Vegas. Bruker dette selv og har aldri hatt noen som helst problemer med det. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Takker for gode forslag, og det er nok en ny favoritt nå. Sony Vegas Movie Studio 8 Likte den veldig godt, likte ikke Magix Movie Edit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå