Audipwr Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Tenkte jeg skulle legge ut den nye bilen min her. Audi 80 2.0S 90hk, 1993 mod. Det er ikke noen vill motor, men den ligger til gjengjeld som et frimerke på veien! Bilen har gått 180000. Det som er gjort er: Hvitlakkerte 17" Rial felger 40mm senk, på gule justerbare koni. 2,5"eksos helt inn til katalystor, grom lyd Skal putte på fremspoiler fra Audi 90 på den, og bygge et ganske greit anlegg. Bilen er så og si strøken, tiltross for at den ble lakkert for 3 år siden. Endret 18. februar 2008 av Audipwr Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Den så jo knall ut i lakken i alle fall. Fete felger, som kledde bilen. Ny frontfanger + grill hadde gjort seg.. Litt mer informasjon om bilen kan du vel skrive? Modell? km stand? Hva er gjort? Pris? Motor? etc Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ny emblemfri grill og frontfanger så blir det kjempebra! Digger rompa på 80'n Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ny emblemfri grill og frontfanger så blir det kjempebra! Digger rompa på 80'n Enig! :-) Blir vel litt innkjøp etterhvert nå! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvor rask er denne saken? Vurderer å kjøpe en slik selv om et års tid. 0-100? Vekt? Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hvor rask er denne saken? Vurderer å kjøpe en slik selv om et års tid. 0-100? Vekt? Den veier vel ca. 1200kg, og gjør 0-100 på ca 11-12 sek. hvis jeg ikke tar feil? :-) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fin førstegansbil Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så ut som et bra eksemplar. Tøff bil Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Takker og takker! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jøss, dette var en gjennomført fin '80 etter min mening, her var det akuratt passe med lakk og plast.. Felgene står virkelig i stil med den røde fargen syns jeg og.. Hvite felger kler vulkanrødt knallbra.. Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Jøss, dette var en gjennomført fin '80 etter min mening, her var det akuratt passe med lakk og plast.. Felgene står virkelig i stil med den røde fargen syns jeg og.. Hvite felger kler vulkanrødt knallbra.. Ikke sant Er rimelig fornøyd med kombinasjonen med farger! Skulle egentlig sette på ny frontspoiler på bilen idag, ny lakkert og alt, men så passa den ikke! Spoileren var ny lakkert i bilens farge. Så hvis noen trenger dette til Audi 90 er det bare å plinge. Ikke for å være noen verdensmester som vet alt, men er nok ikke noe som heter vulkanrødt, men vulkansort. Fargen på bilen er Ferrarirød Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis du ikke har noe behov for hengerfeste ville jeg fjernet dette... Tror det blir vanskelig å sparkle igjen hullet som den kom ut av i bakfangeren men er vel mulig å kjøpe en ny en, vil skape et mer "clean"-look... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) fy steike for noen fine felger... Slike vil jeg og ha til 80'en min. Hvor mye måtte du ut med for de da? EDIT: Den frontspoileren din, har du noen bilder av den? Kan den tilpasses en Audi 80? Endret 12. desember 2007 av Skogli Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 fy steike for noen fine felger...Slike vil jeg og ha til 80'en min. Hvor mye måtte du ut med for de da? EDIT: Den frontspoileren din, har du noen bilder av den? Kan den tilpasses en Audi 80? Felgene fulgte med bilen, så prisen er jeg veldig usikker på! Merket er Rial, og de er ikke orginalt hvite :-) I og med at jeg selv har Audi 80 B4 passet den ikke på den, pga at spoileren var litt for bred. Har du samme fronten som Audi 90 -89 med orginal fanger passer den! Spoileren hadde vært helt sjef på bilen, den er ikke for svær og voldsom, slik at det ikke er et must å kjøpe full styling om man skulle putte den på. Fronten hadde som sagt blitt drit kul om den hadde passet! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg er ikke helt sikker på hvilken type front jeg har på bilen. Hadde vært lutt kult å testet den, hvor i norge er det du bur? nord, sør, øst eller vest? Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg er ikke helt sikker på hvilken type front jeg har på bilen. Hadde vært lutt kult å testet den, hvor i norge er det du bur? nord, sør, øst eller vest? Bor i Østfold.. Bor du i distriktet? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er ikke helt sikker på hvilken type front jeg har på bilen. Hadde vært lutt kult å testet den, hvor i norge er det du bur? nord, sør, øst eller vest? Bor i Østfold.. Bor du i distriktet? Langt unna Ski? Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg er ikke helt sikker på hvilken type front jeg har på bilen. Hadde vært lutt kult å testet den, hvor i norge er det du bur? nord, sør, øst eller vest? Bor i Østfold.. Bor du i distriktet? Langt unna Ski? Nope! En halvtime-tre kvarter tenker jeg Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er vel et stykke fra Vestlandet, rette sagt Haugesund, hehe. Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er vel et stykke fra Vestlandet, rette sagt Haugesund, hehe. Hehe, et stykke unna ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå