runjohan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg elsket multiplayeren i BF2. Syntes det var enkelt å komme i gang, mye action og moro med kjøretøy inkl. Noen som vet hvordan COD4 blir i forhold? Er det kjøretøy bl.a.? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 søk på youtube og se selv--.. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er ikke Kjøretøy i COD 4 du kan kjøre selv. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg elsket multiplayeren i BF2. Syntes det var enkelt å komme i gang, mye action og moro med kjøretøy inkl.Noen som vet hvordan COD4 blir i forhold? Er det kjøretøy bl.a.? jeg likte også BF2.....spesielt bridgetoofar mappen :-) Testa cod4 betaen tidligere og den er helt rå......dessverre ingen kjøretøy som VI kan bruke men topp underholdning alikevel. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er ikke Kjøretøy i COD 4 du kan kjøre selv. Det er heller positivt for min del. Omtrent hvor store er brettene i MP a? Og hvilke moduser? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du har nok å tenk på en kjøretøy i spillet, brettan er ikke så store som i BF2, er hovedsakt små brett. men har kun test de som var på beta. skal bli spenne å se hvordan resten av MP brettan er.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er BF2, men på x2 hastighet! Det er utrolig intenst hvis du velger det. Ellers så kan du ta det med ro med en sniper og blåse av huet til folk, det er bare koselig egentlig. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 testa battlefield 2 mange ganger og spilt endel, hadde betaen til COD4 hvor jeg satt benkra i 27 av 30 dager.. ble helt hekta, BESTE online playeren noen sinne etter min mening! slår det meste! ganske bra matchmaking og.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 har nå spillt dette her i timesvis og det er dritbra! helt syykt! utorlig mange effekter, muligheter, osv.. Kjøp dette!! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 har nå spillt dette her i timesvis og det er dritbra!helt syykt! utorlig mange effekter, muligheter, osv.. Kjøp dette!! enig,spilt denne online i 3 timer.....helt topp Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I forhold til BF:MC2 så er brettene små, som folk sier. Men opplevelsen er stor Genial styring, geniale brett, tøffe "realistiske" våpen, man kan skyte igjennom vegger, god grafikk, bra lvl up "featur", kan lage sin egen klasse og man har "perks", som i spesielle egenskaper. Antagelig det beste mp spillet på 360 nå som bf og gears er "oppbrukt" =P. Var en del teite feil med bf også, pluss alle drittungene som bare baseraper og team "killer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå