eikum Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har nutel inkludert som ikke er reklamefinansiert. Hæ? Dette er jo nutel kill bill student det er snakk om da ;p Lenke til kommentar
kjeterik Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hæ? Dette er jo nutel kill bill student det er snakk om da ;p Er det så nøye da?? Er jo killbill abb. begge to.... Lenke til kommentar
dordar Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 noen som har fått abonnementet til å funke? eller er dette bare lureri.. fikk mail om at jeg måtte vente i 14 dager fra jeg fikk simkortet til jeg fikk meldingen om at det var 6 dager til simkortet er portert. altså enda 3 uker? dette kan vel ikke stemme? Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 noen som har fått abonnementet til å funke? eller er dette bare lureri.. fikk mail om at jeg måtte vente i 14 dager fra jeg fikk simkortet til jeg fikk meldingen om at det var 6 dager til simkortet er portert. altså enda 3 uker? dette kan vel ikke stemme? Lurer på det samme.. er de i det hele tatt noen som bruker Kill Bill Student nå? Jeg har mottat sim-kortet, for cirka 2 uker siden, men ikke hørt noe mer fra de. Kanskje representanten fra Kill Bill kan skrive ett lite innlegg igjen snart? Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg venter og venter. Er snart i min 7 uke fra jeg bestilte. Håpløst, rett og slett. Ingen vits i å bestille et annet abm heller, da går en ny måned. Lenke til kommentar
dordar Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 folkens. Kan det være de lurer oss eller? venter ut angrefristretten og så bare sletter de oss? Lenke til kommentar
kjeterik Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 tror ikke noen blir lurt..... Det tar bare litt tid... Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har fått det. Hatt det i over 2 uker nå.. dog ikke brukt det. Men hvor kan man se hvor mye man har brukt osv? hvis de ikke sender noe som helst faktura blir jeg bare glad men Lenke til kommentar
basilikum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har fått simkort men enda ikke fått porteringsdato. Begynner å bli lei av å vente,og får heller ikke svar på mailene mine til nutel.. Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er faktisk helt tragisk. Bruke masse energi på å vente på sim-kortet, som de bruker evigheter på å få ut. telefoner, masse mail, ingen svar. De skylder bl.a på at de var uforberedt på økt kundevekst. Jaja, så går det en ny måned for porteringen. Hva er unnskyldningen denne gangen da? Trodde de hadde fått i orden systemet sitt? Samtidig taper vi penger på dette, og abbonementet blir mindre og mindre lønssomt for hver dag som går. Det skal jo fornyes en gang i året, og det skjer etter at vi ble registrert som kunder (da vi bestillte produktet?) Samtidig har vi ingen garanti mot at dette kan gjenta seg til neste år, risikerer også da at de bruker over en måned på å sende ut et sim-kort. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 ...Samtidig har vi ingen garanti mot at dette kan gjenta seg til neste år, risikerer også da at de bruker over en måned på å sende ut et sim-kort. Har du tenkt og bestille deg nytt simkort hvert år? Trenger vel bare å betale for Studentkortet.no, så ville jeg tro Nutel abonnementet gikk løpende år etter år?! Virker da tungvind å sende ut nye simkort hele tiden! Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
basilikum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tidenes studentabonnement - KillBill student - er en unik avtale vi har forhandlet frem. Den koster ikke mer enn 399 pr. år om du har full kontroll på forbruket ditt. Dvs. ingen månedsavgift, ingen bindingstid, 1000 SMS inkludert hver måned og 500 ringeminutter inkludert hver måned med oppstart! Det koster 600 kr i året så vidt jeg forstår. 200 for studentkortet og 400 for kill bill abonnementet. Man får nok ikke tilsendt nytt simkort hver år nei.. Men det er jo interessant å se hva de regner ett år fra... Når det er så lang ventetid... Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tidenes studentabonnement - KillBill student - er en unik avtale vi har forhandlet frem. Den koster ikke mer enn 399 pr. år om du har full kontroll på forbruket ditt. Dvs. ingen månedsavgift, ingen bindingstid, 1000 SMS inkludert hver måned og 500 ringeminutter inkludert hver måned med oppstart! Det koster 600 kr i året så vidt jeg forstår. 200 for studentkortet og 400 for kill bill abonnementet. Man får nok ikke tilsendt nytt simkort hver år nei.. Men det er jo interessant å se hva de regner ett år fra... Når det er så lang ventetid... De er vel så frekke at de regner fra den datoen pengene ble betalt inn, og ikke fra den datoen nummeret ditt blir portert over til Nutel. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 OK, i dag er det 7 (!) uker siden jeg bestilte... BAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Sutrete og frustrert ja... Lenke til kommentar
basilikum Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg bestilte 16 . september..Jeg har fått simkortet men venter fortsett på portering. Jeg har sendt flere mail til nutel men får ikke svar. Noen som får svar? dette virker bare mer og mer useriøst!! Endret 25. oktober 2007 av basilikum Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg bestilte 16 . desember..Jeg har fått simkortet men venter fortsett på portering. Jeg har sendt flere mail til nutel men får ikke svar. Noen som får svar? dette virker bare mer og mer useriøst!! Bestilte du 16. desember 2006? Lenke til kommentar
basilikum Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg bestilte 16 . desember..Jeg har fått simkortet men venter fortsett på portering. Jeg har sendt flere mail til nutel men får ikke svar. Noen som får svar? dette virker bare mer og mer useriøst!! Bestilte du 16. desember 2006? skreiv feil, mente september Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg bestilte 16 . september..Jeg har fått simkortet men venter fortsett på portering. Jeg har sendt flere mail til nutel men får ikke svar. Noen som får svar? dette virker bare mer og mer useriøst!! Sim-kortet har jeg og fått, for lenge siden. Fikk svar på mail fra Nutel for noen uker siden, og de sa tilogmed at de hadde satt en prioritet på min bestilling, noe jeg tviler på siden jeg ennå venter på porteringen. Lenke til kommentar
basilikum Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fikk akkurat denne smsen: Hei! Vi viser til din bestilling av KillBill Student og beklager at porterig av ditt mob. nr lengre tid enn forventet. Vi kan nå informere deg om at denne prossessen vil komme igang innen kort tid. Info på om dato vil bli sendt pr sms. God helg! Hilsen kill bill og studenkortet.no Ingen dato .... Dvs det vil hverfall gå ca 10 dager til, fordi man får beskjed en uke før portering. Og de kan jo tydeligvis ikke si noe i dag.. Jeg er lei Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fikk og SMS i dag. Prosessen med å portere ett nummer tar vanligvis 2-3 uker, og siden de sier denne prosessen kommer igang innen kort(?) tid så går det vel en måned til... MØKKANUTEL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå