KillBill_Nutel Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) KillBill Student er et produkt vi har levert ekslusivt til Studentkortet.no, produktet kan derfor kun kjøpes gjennom de. Dette produktet er derfor ikke presentert på våre egene hjemmesider. Årsavgiften kan kun betales med VISA. Som flere her har sitert har vi dessverre ekstra leveringstid på SIM-kort til alle typer abonnement i øyeblikket. Vi har hatt en fantastisk kundevekst, og vil i løpet av kort tid komme tilbake til normal leveringstid. Alle kunder får ordrebekreftelse på skjermen etter bestilling, samt tilsendt på e-post. Dersom du ikke har mottatt dette anbefaler jeg å sende en e-post til [email protected], eller ringe oss på telefon 06003. Takk til dere som har valgt produkter fra KillBill Nutel! Hilsen alle oss hos KillBill Nutel Endret 22. september 2007 av KillBill_Nutel Lenke til kommentar
dordar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 jeg fikk ikke en bekreftelsesmail av nutel. Har ventet i over 3 uker nå.. hva er det som skjer? pengene er jo ute fra min konto.. Lenke til kommentar
basilikum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 jeg fikk ikke en bekreftelsesmail av nutel. Har ventet i over 3 uker nå.. hva er det som skjer? pengene er jo ute fra min konto.. 9552891[/snapback] Jeg fikk bekreftelses mail med en gang: Ordrebekreftelse mobil Velkommen som kunde hos Nutel. Her er en bekreftelse på din bestilling. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 06003 eller e-post [email protected] Salgskanal: Studentkortet Du bestilte: Etablering Pris per mnd Etablering av KillBillStudent 399,- kr 0,- kr Eksisterende nummer xxxxxxxx 0,- kr 0,- kr Telefonsvarer 0,- kr 0,- kr E-postfaktura 0,- kr 0,- kr Totalt 399,- kr 0,- kr Betaling: Ditt kort nr xxxxxxxxxxxx er belastet med 399,- kr. Ordrenummer: xxxxxxx Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg fikk også samme mailen rett etterpå... Så regner med det er ok... Fikk også det studentkortet her om dagen. Lenke til kommentar
dordar Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 jeg fikk også studentkortet, men fikk aldri bekreftelsesmail for bestilling av kill bill student.. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Årsavgiften kan kun betales med VISA. 9550984[/snapback] Hvorfor stod da dette i mailen jeg fikk første gangen jeg bestilte? "Betaling: En faktura vil bli sendt deg pålydende kr. 399,-" Fikk en SMS om at bestillingen hadde feilet nesten 2 uker etterpå, og bestilte da på nytt og betalte med visa-kort. Lenke til kommentar
Oslo82 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 KillBill Student er et produkt vi har levert ekslusivt til Studentkortet.no, produktet kan derfor kun kjøpes gjennom de. Dette produktet er derfor ikke presentert på våre egene hjemmesider. Årsavgiften kan kun betales med VISA. Som flere her har sitert har vi dessverre ekstra leveringstid på SIM-kort til alle typer abonnement i øyeblikket. Vi har hatt en fantastisk kundevekst, og vil i løpet av kort tid komme tilbake til normal leveringstid. Alle kunder får ordrebekreftelse på skjermen etter bestilling, samt tilsendt på e-post. Dersom du ikke har mottatt dette anbefaler jeg å sende en e-post til [email protected], eller ringe oss på telefon 06003. Takk til dere som har valgt produkter fra KillBill Nutel! Hilsen alle oss hos KillBill Nutel 9550984[/snapback] Hei alle dere i KillBill Nutel! Hvordan har det seg at dere svarer på endel av spørsmålene som dukker opp her, men dere styrer fullstendig klar av absolutt alle kritiske spørsmål? 1. Dere har ikke kommentert hvorfor dere kun leverer dette gjennom et selskap som styres av personer som skal i retten om kort tid - tiltalt for svindel. Jeg tror de fleste oppegående daglige ledere her i landet velger sine samarbeidspartnere med omhu, og ikke minst gjør en liten bakgrunnssjekk (eller i alle fall googler navnene) - det ser det jo ikke ut til at er tilfellet hos dere...? 2. Når dere i tillegg har en så dårlig kredittrating, folk må vente LENGE på SIM-kort, dere svarer ikke på mailer +++ - så er det jo naturlig å spørre seg hvor lenge dette varer, før hele Nutel krasjlander med en dundrende konkurs....? 3. Har dere i det hele tatt hørt hva disse selgerne som vandrer rundt på skolene og prakker på folk dette abbonementet sier? Jeg har snakket med flere i klassen som ble forsøkt rundtlurt med en masse usanne påstander - og det viser seg jo også i denne tråden at Studentkortet lover mange rabatter de ikke oppfyller... Skulle jo tro dere hadde noen som jobbet med PR/merkevare - og tror det kan være et godt tips til dere å gå gjennom hvordan dette abbonementet presenteres til studentene - der man påtvinges et verdiløst plastkort... Ser frem til en tilbakemelding på disse punktene fra dere. På forhånd takk! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=170399 Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=170399 9568961[/snapback] Leste det akkurat, sikkert kjøpt og betalt Hadde de bare visst hvor lenge de må vente på å få brukt de 500 gratis minuttene og 1000 meldingene...!! (Jada Nutel, jeg vet dere har unnskyldt dere mange ganger her på forumet, men det holder dessverre ikke...) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=170399 9568961[/snapback] Sendte forfattern av det innlegget noen linker som hadde et mer kritisk syn på både Nutel og Studentkort.no enn det artikkelen hadde. Har ikke fått noen tilbakemeldinger på dette. For de interesserte er mailen følgende: Hei. Jeg leste artikkelen din på Dine Penger "Studentkort gir superrabatt". Jeg ville bare opplyse deg om at jeg har lest litt rundt på nettet om både Nutel og studentkortet.no, og det jeg har lest gjør meg bekymret. Først vil jeg starte med studentkortet.no. To av grynderene i studentkortet.no har blitt dømt i Plexpay saken, som omhandlet pyramidespill noe ala T5PC. Her er en linkt til noen av artikklene hos Hegnar som går på dette firmaet: http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=200155&cat=103 Fra forumet der det går fram at to av grynderene i plexpay står bak studenkortet.no: http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=390369 For det andre så har de visst ikke alle avtalene sine i orden i følge denne brukeren på diskusjon.no, link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9473673 Når det gjelder Nutel så er dette etter min mening et tvilsomt selskap som ikke er like sterkt som f.eks. OneCall. De har fått varsel om tvangsoppløsning fra Brønnøysund: link: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_alle.j...verdi=988816329 Artikkel på amobil.no: http://www.amobil.no/nyhet/operatorer/nute...pplosning/40749 Nutel har jo gått i media og hevdet at de vil bremse sin kundevekst til selskapet, dette rimer dårlig etter min mening med at de vil tilby studenttilbud. Artikkel på teleavisen.no: http://www.teleavisen.no/wip4/nyheter/nute...-d.epl?id=16565 Jeg er redd for at studentkortet.no blir en flopp, og bakmennene vil stikke av med medlemspengene. 200 kr er en del når man får en del medlemmer, og jeg er redd at på langsikt vil det være mange studenter som står igjen med et ubrukelig studentkort som de har betalt 200 kr for. MVH KVTL (Navn anonymisert til mitt nick. Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er disse 400kr for abbonementet tapt da? Jeg har vært fire uker uten abbonement nå, og kan ikke vente lenger. Men vil ikke bestille nytt abm før jeg er sikker på at jeg får pengene tilbake. Tror dere Nutel også er så slu at de stikker av med pengene. Tenker å bestille abm hos Onecall i dag, har ingen mulighet til å vente lenger, 4 uker uten mobil å kunne ringe folk er mer enn nok. Selv om det tar en til halvannen uke å vente på at Onecall abm skal bli aktivert, erdet bedre enn dette mølet er. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er disse 400kr for abbonementet tapt da? Jeg har vært fire uker uten abbonement nå, og kan ikke vente lenger. Men vil ikke bestille nytt abm før jeg er sikker på at jeg får pengene tilbake. Tror dere Nutel også er så slu at de stikker av med pengene. Tenker å bestille abm hos Onecall i dag, har ingen mulighet til å vente lenger, 4 uker uten mobil å kunne ringe folk er mer enn nok. Selv om det tar en til halvannen uke å vente på at Onecall abm skal bli aktivert, erdet bedre enn dette mølet er. 9571560[/snapback] Jeg vil ikke si de er tapt, Nutel har lovet at dette skal ordne seg. Så får vi jo se hvor fort de får sim-kortene våre utsendt. Du har vel tatt kontakt med kundeservice og mast litt? Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Og, KVTL: God mail! Ser frem til å lese svaret du får, om du får noe svar Lenke til kommentar
kjeterik Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg bestilte abb. fra nutel 12.8 å har fått beskjed om at jeg flyttes over den 12.10. De har sikkert mye å gjøre så jeg tror ikke noen skal være bekymret at de skal miste pengene sine. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hmm.. fikk en SMS idag fra Nutel om at simkortet sendes ut denne uka! Riktignok med feil navn, men fikk også en følgende melding som beklagte dette Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg også fikk denne sms meldingen, noe jeg synes er ganske rart da jeg alt har fått beskjed om at jeg er flyttet over med mitt gjeldene simkort, så noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk også melding, med navnet Gunnar XXXXX, jeg heter Jarle.. hehe... men kom en beklagelse. Men ser ut som om de har noe å sende ut snart da, var på tide Men de må ha veldig pågang hvis de har 8 ukers leveringstid nå da. Lenke til kommentar
Oslo82 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=170399 9568961[/snapback] Sendte forfattern av det innlegget noen linker som hadde et mer kritisk syn på både Nutel og Studentkort.no enn det artikkelen hadde. Har ikke fått noen tilbakemeldinger på dette. For de interesserte er mailen følgende: Hei. Jeg leste artikkelen din på Dine Penger "Studentkort gir superrabatt". Jeg ville bare opplyse deg om at jeg har lest litt rundt på nettet om både Nutel og studentkortet.no, og det jeg har lest gjør meg bekymret. Først vil jeg starte med studentkortet.no. To av grynderene i studentkortet.no har blitt dømt i Plexpay saken, som omhandlet pyramidespill noe ala T5PC. Her er en linkt til noen av artikklene hos Hegnar som går på dette firmaet: http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=200155&cat=103 Fra forumet der det går fram at to av grynderene i plexpay står bak studenkortet.no: http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=390369 For det andre så har de visst ikke alle avtalene sine i orden i følge denne brukeren på diskusjon.no, link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9473673 Når det gjelder Nutel så er dette etter min mening et tvilsomt selskap som ikke er like sterkt som f.eks. OneCall. De har fått varsel om tvangsoppløsning fra Brønnøysund: link: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_alle.j...verdi=988816329 Artikkel på amobil.no: http://www.amobil.no/nyhet/operatorer/nute...pplosning/40749 Nutel har jo gått i media og hevdet at de vil bremse sin kundevekst til selskapet, dette rimer dårlig etter min mening med at de vil tilby studenttilbud. Artikkel på teleavisen.no: http://www.teleavisen.no/wip4/nyheter/nute...-d.epl?id=16565 Jeg er redd for at studentkortet.no blir en flopp, og bakmennene vil stikke av med medlemspengene. 200 kr er en del når man får en del medlemmer, og jeg er redd at på langsikt vil det være mange studenter som står igjen med et ubrukelig studentkort som de har betalt 200 kr for. MVH KVTL (Navn anonymisert til mitt nick. 9570270[/snapback] Blir spennende å se om VG går videre med dette, jeg er i alle fall helt overbevist om at noen vil gå hardt til verks på Studentkortets bakmenn, og den økende misnøyen med Nutel som mange her også er vitne til... Er jo bare synd at både Studentkortet og Nutel kategorisk unngår alt av kritiske spørsmål, men er vel ikke annet å forvente når kritikken er korrekt og dokumentert.... Får håpe et seriøst selskap som OneCall kan tilby noe slikt istedet, og da ikke kun selge det gjennom et selskap med svindel-tiltalte som bakmenn! Lenke til kommentar
basilikum Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk også melding med feil navn. I dag fikk jeg også studentkortet i posten. Noen som har prøvd å veksle inn kuppongen for gratis wraps, eller er det også bare tull? Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk også melding med feil navn. I dag fikk jeg også studentkortet i posten. Noen som har prøvd å veksle inn kuppongen for gratis wraps, eller er det også bare tull? 9575659[/snapback] Gratis wraps?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå