Gå til innhold

Diskusjon rundt Nutel Kill Bill student samt utsendelse av simkort/ ikke mottatt simkort.


Anbefalte innlegg

Jeg har etter 6 mnd kundeforhold med nutel bare lovord å si om dem. Har ikke opplevd noe rot med faktura, de de svarer stort sett ganske raskt om jeg lurer på noe.

 

Synes det er rart at en person har dårlig erfaring med ett firma, så skal en miste tiltroen helt? Da kunne en jo aldri ha handlet noen sted lengre, for finnes ikke en eneste butikk hvor alle kunder er fornøyde, med unntak av flexi-data som faktisk så godt som kun hadde kunder som skrøt dem opp i skyene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med Oslo82, om at saken roberto hadde er urovekkende, men nå er det jo ikke overflod av disse sakene, heldigvis.

 

Og det er jo gjerne slik at de er de som har problemer som skriker høyest, så det er fint at noen som svortevik kommer å sier at de er fornøyd med deres forhold til leverandøren.

 

Jeg for min del har tenkt til å prøve, for jeg er ikke redd for å tape litt penger, det har jeg gjort så mye før at jeg er helt vant med det :p

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vi i KillBill Nutel leser med stor interesse de tilbakemeldinger og kommentarer dere kommer med her hos Amobil og dette diskusjonsforumet.

 

Leveringstider

Vi har den senere tiden lansert nye spennende telecom produkter. Pågangen er ekstra stor, og vi har dessverre noe ekstra leveringstid på SIM-kort. 2-3 uker. Dette bedrer seg allerede nå i løpet av få uker.

 

For de som ønsker SIM-kort til annen adresse en folkeregistrert, send mail til [email protected]

 

Ventetid telefon & e-post

Vi øker kapasiteten på vår kundeservice denne uken, i takt med veldig stor kundevekst. Dette vil igjen gi bedre svartid på telefon, og løpende tilbakemelding på e-post.

 

Dessverre har vi til tider hatt noe ventetid på enkelte type henvendelser, akkurat slik som flere her har erfart. I løpet av denne uken vil vi kunne besvare alle type henvendelser på e-post fortløpende, da vi fullfører opplæring på nytt personell.

 

KillBill Student

Dette er et samarbeid mellom Studentkortet.no og KillBill Nutel. Produktet leveres av Nutel, men selges / markedsføres ute på høyskoler & universiteter av Studentkortet. Årsavgiften på kr. 399,- betales til Nutel.

 

Tilbakebetaling av tilgodehavende

Vår kundeservice har ikke prioritert disse henvendelsene på riktig måte. Rutinene er her endret, og vi unngår slike tilfeller i framtiden. Dersom du her på Amobil forumet ikke har fått tilbakemelding på din refusjonssak vil dette komme innen uke slutt, da allt "tyngre" mailhenvendelser er behandlet.

 

Nutel AS

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar

Bra med svarene dere her kommer med Nutel! Takker for det!

 

Jeg synest dog det er rart at dere ikke med en eneste setning kommenterer årsaken til at dere har inngått et samarbeid med Killbill Student, som åpentbart er et meget godt produkt - med personer som skal i retten tiltalt for SVINDEL????

 

Klarte dere virkelig ikke å finne andre litt mer fornuftige kanaler å distribuere dette tilbudet gjennom??

 

Når jeg nå etter å ha lest på Hegnar.no, har sjekket litt mer opp i denne saken - må jeg si jeg er SJOKKERT over at dere tør å gjøre dette... for jeg vil jo tro dette må komme opp i media før eller senere - og iallefall i oktober når saken kommer opp i rettsvesenet...

 

Lykke til sier jeg bare da....

Lenke til kommentar

Når jeg nå etter å ha lest på Hegnar.no, har sjekket litt mer opp i denne saken - må jeg si jeg er SJOKKERT over at dere tør å gjøre dette... for jeg vil jo tro dette må komme opp i media før eller senere - og iallefall i oktober når saken kommer opp i rettsvesenet...

 

Lykke til sier jeg bare da....

9430398[/snapback]

 

Har lest litt i diskusjonsforumet på Hegnar.no og kan si meg enig i at de involverte i studentkortet.no virker suspekte. Samtidig er man uskyldig inntil det motsatte er bevist, så vi får se hva det blir til når rettsaken er over.

Lenke til kommentar
KillBill Student

Dette er et samarbeid mellom Studentkortet.no og KillBill Nutel. Produktet leveres av Nutel, men selges / markedsføres ute på høyskoler & universiteter av Studentkortet. Årsavgiften på kr. 399,- betales til Nutel.

9429434[/snapback]

Med den innsatsen de legger ned på det området, tror jeg trygt dere kunne kuttet samarbeidet, og brukt selv minimalt med markedsføringskroner for et langt bedre resultat. Det finnes nok av sider som tipser studenter om spesielle studentrabatter, blant annet studentrabatt.no.

 

Feide kan brukes for å sikre at de som bestiller abonnementet faktisk er studenter, det finnes sikkert også andre alternativer.

 

Litt mer jobb blir det nok for KillBill, men slipper man å betale for studenkortet (som svært få har fra før) kan man sikkert øke prisen med en femtilapp. i tillegg blir det hele langt ryddigere og enklere, da kunder kun vil ha KillBill og forholde seg til.

Lenke til kommentar
KillBill Student

Dette er et samarbeid mellom Studentkortet.no og KillBill Nutel. Produktet leveres av Nutel, men selges / markedsføres ute på høyskoler & universiteter av Studentkortet. Årsavgiften på kr. 399,- betales til Nutel.

9429434[/snapback]

Med den innsatsen de legger ned på det området, tror jeg trygt dere kunne kuttet samarbeidet, og brukt selv minimalt med markedsføringskroner for et langt bedre resultat. Det finnes nok av sider som tipser studenter om spesielle studentrabatter, blant annet studentrabatt.no.

 

Feide kan brukes for å sikre at de som bestiller abonnementet faktisk er studenter, det finnes sikkert også andre alternativer.

 

Litt mer jobb blir det nok for KillBill, men slipper man å betale for studenkortet (som svært få har fra før) kan man sikkert øke prisen med en femtilapp. i tillegg blir det hele langt ryddigere og enklere, da kunder kun vil ha KillBill og forholde seg til.

9432302[/snapback]

 

Jeg er helt enig NgZ,

dette produktet kunne de istedet kjørt ut selv - eller via en av sidene som jobber utelukkende med studentrabatter - og som ikke tar betalt fra studentene! (Studentkatalogen.no, Studnet.no, Studentrabatt.no +++) - slik at studentene slipper å betale penger for et kort med "verdiløse" fordeler foruten dette abbonementet.... Jeg har gjort en sjekk nå, og studentene kan gjennom disse gratistjenestene få de samme eller bedre fordeler på hotellovernattinger, leiebil, treningssenter osv...) Så i realiteten er jo hele kortet verdiløst - der det eneste av interesse er Killbill....

 

Og jeg er helt sikker på at de fleste studenter gjerne hadde betalt 100 kr ekstra om de hadde hatt dette gjennom en gratistjeneste, eller kanskje aller best, gjennom nutel.no!

 

escobar:

Prinisppet med at man er uskyldig inntill det motsatte er bevist er jeg 100% enig i... Men gjør litt research rundt PlexPay, der bl.a. to av disse karene "røvet" til seg sparepengene til MANGE nordmenn... Da er man i veldig manges øyne en kjeltring og en svindler - og igjen, når Nutel da velger å inngå et samarbeid med de - og ikke lar studentene bestille dette på andre måter - vil det overraske meg stort om det ikke vil slå særdeles negativt ut for Nutel også i tiden fremover...

 

Men, det er ingen skam å snu som det sies i fjellvettreglene - det samme gjelder vel for Nutel her... Så kanskje tar de til fornuft, og lar studentene få bestille dette abbonementet gjennom sin egen side, eller andre kanaler - der de ikke påtvinges et verdiløst kort...

Lenke til kommentar

Må man etter 1 år kjøpe studentkortet.no igjen for å fortsette abonnementet, eller holder det da å fortsette å betale årsavgiften på 400,- kr for å ha abonnementet gående?

 

Går det an å sende sms fra f.eks. en min konto side hos nutel.no på nettet?

..litt kjappere å sende sms med tastaturet når man først sitter ved en pc ;)

 

 

Cheers!

Lenke til kommentar
Må man etter 1 år kjøpe studentkortet.no igjen for å fortsette abonnementet, eller holder det da å fortsette å betale årsavgiften på 400,- kr for å ha abonnementet gående?

 

Går det an å sende sms fra f.eks. en min konto side hos nutel.no på nettet?

..litt kjappere å sende sms med tastaturet når man først sitter ved en pc ;)

 

 

Cheers!

9454195[/snapback]

 

GKSaue: Det ser slik ut. På websiden deres står det at det koster "kr.200,- pr.skole år" (Jeg antar at det er "skoleår" de mener - personen som har skrevet tekst på sidene deres ser ut til å ha vært full, og kan neppe ha studert noe særlig norsk).

 

Etter å ha lest påstandende i denne tråden om svindel (ref. Oslo82) fikk jeg for øvrig en bekjent til å kredittsjekke de to selskapene hos D&B... Studentkortet er jo nystartet, og har ikke noe noe historie, men jeg tar meg den frihet å poste de nokså ugunstige resultatene til Nutel (de kan jo være av allmenn interesse):

Rating: C (AAA er best, C er dårligst)

Eier/Juridisk: Tvilsom

Betalingserfaring: Dårlig

 

Det ser jo ikke akkurat lovende ut... Dette tilbudet forsvinner vel like fort som det kom, akkurat som Gratistelefonen for oss som husker det.

 

GKSaue: Jeg vet ikke om Nutel har en slik sms-tjeneste, men jeg har vært på de sidene som blir referert til tidligere i tråden, og studnet.no tilbyr i alle fall gratis sms fra nettet (det ser faktisk ut som at det er ubegrenset, det står ikke noe grense noe sted i alle fall). Jeg har testet det, og det funker fint. Men de har det også reklamefinansiert, så det kommer reklame på slutten...

Lenke til kommentar
Må man etter 1 år kjøpe studentkortet.no igjen for å fortsette abonnementet, eller holder det da å fortsette å betale årsavgiften på 400,- kr for å ha abonnementet gående?

 

Går det an å sende sms fra f.eks. en min konto side hos nutel.no på nettet?

..litt kjappere å sende sms med tastaturet når man først sitter ved en pc ;)

 

 

Cheers!

9454195[/snapback]

 

KillBill Student mobilabo. krever gyldig medlemsskap hos Studentkortet.no

 

Du kan sende SMS fra tjenesten "Min side". Denne tjenesten kommer senere. P.t har jeg ingen eksakt dato på dette.

 

Hilsen oss i

KillBill Nutel

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar
Må man etter 1 år kjøpe studentkortet.no igjen for å fortsette abonnementet, eller holder det da å fortsette å betale årsavgiften på 400,- kr for å ha abonnementet gående?

 

Går det an å sende sms fra f.eks. en min konto side hos nutel.no på nettet?

..litt kjappere å sende sms med tastaturet når man først sitter ved en pc ;)

 

 

Cheers!

9454195[/snapback]

 

GKSaue: Det ser slik ut. På websiden deres står det at det koster "kr.200,- pr.skole år" (Jeg antar at det er "skoleår" de mener - personen som har skrevet tekst på sidene deres ser ut til å ha vært full, og kan neppe ha studert noe særlig norsk).

 

Etter å ha lest påstandende i denne tråden om svindel (ref. Oslo82) fikk jeg for øvrig en bekjent til å kredittsjekke de to selskapene hos D&B... Studentkortet er jo nystartet, og har ikke noe noe historie, men jeg tar meg den frihet å poste de nokså ugunstige resultatene til Nutel (de kan jo være av allmenn interesse):

Rating: C (AAA er best, C er dårligst)

Eier/Juridisk: Tvilsom

Betalingserfaring: Dårlig

 

Det ser jo ikke akkurat lovende ut... Dette tilbudet forsvinner vel like fort som det kom, akkurat som Gratistelefonen for oss som husker det.

 

GKSaue: Jeg vet ikke om Nutel har en slik sms-tjeneste, men jeg har vært på de sidene som blir referert til tidligere i tråden, og studnet.no tilbyr i alle fall gratis sms fra nettet (det ser faktisk ut som at det er ubegrenset, det står ikke noe grense noe sted i alle fall). Jeg har testet det, og det funker fint. Men de har det også reklamefinansiert, så det kommer reklame på slutten...

9460713[/snapback]

 

Føkk.. bestilte akkurat det onsdag.. :/

Lenke til kommentar

Var innom Scandic Hotel Bergen idag for å booke hotellrom for en weekend i oktober. Fikk meg da et lite sjokk. La frem kortet på disken og sa at jeg ville bestille rom og bruke avtalen de har med studentkortet.no. Resepsjonisten ba meg vente litt, gikk ut på bakrommet og hentet vakthavende. Hun visste ikke noe om dette tilbudet, ba meg vente og gikk for å ringe hovedkontoret. Det viste seg at avtalen mellom scandic og studentkortet ikke var ferdigforhandlet.

 

Jeg tok da en telefon til studentkortet, forklarte situasjonen og krevde at de ordnet opp. "Beklager, beklager selvsagt skal vi det. La meg sjekke opp og ringe deg tilbake" var svaret derfra.

 

En halvtimes tid senere ringer Studentkortet meg opp, ber meg gå tilbake til hotellet og snakke med en kontaktperson der for å legge inn bestilling. Går tilbake, først vil Scandic gi en pris på 750kr pr natt for dobbeltrom, men idet jeg snur for å gå går de ned til 635 pr natt for dobbeltrom, altså 1270kr for helga. Greit nok, og en besparelse på 920kr i forhold til internettpris den aktuelle helga. (42% rabatt)

 

Synes det er uryddig av Studentkortet å reklamere med en avtale som ikke er i boks, men fikk til gjengjeld et meget godt inntrykk av kundeservicen deres da jeg snakket med dem, og de ordnet raskt opp i saken.

Hadde i utgangspunktet tenkt å bytte til KillBill Student også, men etter å ha lest denne tråden og sett Nutels tvilsomme kredittverdighet, er jeg skeptisk :hmm:

Lenke til kommentar
Synes det er uryddig av Studentkortet å reklamere med en avtale som ikke er i boks, men fikk til gjengjeld et meget godt inntrykk av kundeservicen deres da jeg snakket med dem, og de ordnet raskt opp i saken.

Hadde i utgangspunktet tenkt å bytte til KillBill Student også, men etter å ha lest denne tråden og sett Nutels tvilsomme kredittverdighet, er jeg skeptisk :hmm:

9473673[/snapback]

 

Hørtes ut som en god kundeservice, selv om jeg er enig i at reklameringen er uryddig som du påpeker.

Lenke til kommentar
Synes det er uryddig av Studentkortet å reklamere med en avtale som ikke er i boks, men fikk til gjengjeld et meget godt inntrykk av kundeservicen deres da jeg snakket med dem, og de ordnet raskt opp i saken.

Hadde i utgangspunktet tenkt å bytte til KillBill Student også, men etter å ha lest denne tråden og sett Nutels tvilsomme kredittverdighet, er jeg skeptisk :hmm:

9473673[/snapback]

 

Hørtes ut som en god kundeservice, selv om jeg er enig i at reklameringen er uryddig som du påpeker.

9474181[/snapback]

 

Har hørt rykter om at avtalen med Scandic ikke var eneste "falske" avtalen de har gått ut og reklamert med...

 

Er da kanskje ikke tilfeldig at disse karene må bruke noen dager i rettsalen om kort tid...

og med opplysningene rundt kredittverdigheten til Nutel er det vel heller ikke så rart at de avstår fra å kommentere både det - og samtidig hvorfor de ikke kan tilby dette meget gode tilbudet enten gjennom egne nettsider - eller på en måte der studentene slipper å kjøpe et helt verdiløst kort, som selges av et selskap der bakmennene har den tvilsomme bakgrunnen de har...

 

Blir spennende å se fortsettelsen.... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...