dordar Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 De hadde gjort feil med mitt abonnement, men jeg fikk det nye simkortet som lovet idag, og porteringen skjedde 12:00 idag. Så nå er alt som det skal. Vært lang ventetid. er det noe sted vi kan se hvor mye man har igjen? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ikke enda, det kommer over nyttår sier de, dvs til sommeren Håper dere sier ifra hvis dere opplever reklame... Har hatt mitt i et døgn nå, og helt fornøyd, ikke opplevd reklame enda. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg fikk en reklame-sms fra Nutel for noen dager siden, det var noe russegreier det ble reklamert for. Så lenge de holder seg til sms-reklame, så går det jo greit. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bestilte vel abb. og studentkortet for ca 1,5 uke siden, fikk beskjed på sms at sim kortet mitt ble i bruk fra 10 des, og idag mottok jeg simkortet i posten, fornøyd så langt ^^ Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bestilte vel abb. og studentkortet for ca 1,5 uke siden, fikk beskjed på sms at sim kortet mitt ble i bruk fra 10 des, og idag mottok jeg simkortet i posten, fornøyd så langt ^^ Haha! Jeg må vente 15 uker mens du må vente totalt 4? Dårlig gjort... Lenke til kommentar
basilikum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.teleavisen.no/wip4/nyheter/nute...-d.epl?id=19713 Nutel blir kanskje slått konkurs i dag... Lenke til kommentar
basilikum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.teleavisen.no/wip4/nyheter/nute...-d.epl?id=19713 Nutel blir kanskje slått konkurs i dag... Flere omtaler Nutel-kundene som en lite attraktiv kundemasse. Mange av kundene er knyttet til de uvanlige, reklamefinansierte mobilabonnementene, en modell mange vil finne vanskelig å videreføre. Lenke til kommentar
dordar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hva skjer med oss som kunder da? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Takk for din henvendelse. Vi som andre, må leve med media og deres spekulasjoner. Du vil som kunde i Nutel bli 100% ivaretatt. Dersom det skulle bli endringer i vår organisasjon som vil påvirke ditt kundeforhold vil du bli informert om dette. Benytter anledningen til å takke for at du er KillBill Nutel kunde og ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Nutel Kundeservice Siri Stokke Dette fikk jeg til svar når jeg sente dem mail Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Skulle gjerne sett killbill_nutel si noen ord nå Endret 3. desember 2007 av kmfdm Lenke til kommentar
dordar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 det var det jeg viste. Det ender med at de går konkurs vi taper de 400 kronene, og sitter med et ubrukelig studentkort abonnement.. Så blir vi sikkert enten solgt videre til noe annet som krever at vi flytter over til et dyrt abonnement.. eller så må du bytte abonnement og tape pengene du allerede har betalt.. Svindel! Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vi som har nutel fritid har betalt inn 1000kr i depositum til dem så dem kan man nok se lenge etter ja Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det var bare dette som manglet nå ja... 15 uker med venting på noe som aldri kommer? *hate* Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Diskusjon rundt Nutel sin eventuelle konkurs blir off topic i denne tråden. Den diskusjonen fortsetter her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=871189 MVH KVTL Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 "Kjære mobilkunde. Deres mobiltelefon vil bli koblet fra mobilnettet 17. Des, fordi deres mobilleverandør Nutel AS ikke har oppfylt betalingsforpliktelser overfor Ventelo..." FY FAEN! Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 "Kjære mobilkunde. Deres mobiltelefon vil bli koblet fra mobilnettet 17. Des, fordi deres mobilleverandør Nutel AS ikke har oppfylt betalingsforpliktelser overfor Ventelo..." FY FAEN! Kva abonemang har du? Eg har killbill student og har ikkje fått den, men fekk nettop: Kjære Nutel kunde. Ventelo har sendt dere en melding hvor de ber dere om å bytte leverandør. årsaken er at vi er nær ved å inngå en avtale med en annen aktør. Vent to dager og vi har en bedre løsning til deg. Vi beklager ubehagelighetene dette medfører. vi vil selvfølgelig kompensere deg. Med vennlig hils.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Som nevnt i den andre tråden så er Nutel på vei til konkurs, slik at dere risikerer å miste både innbetalt beløp og kanskje også nummrene deres. Diskusjon rundt konkursen kan man ta i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=871189 Denne tråden omhandler utsendelse av simkort osv. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) gg Endret 12. desember 2007 av valbis Lenke til kommentar
valbis Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 gg ? jeg skreiv noe som jeg trakk tilbake fant ikke sletteknappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå