Gå til innhold

Diskusjon rundt Nutel Kill Bill student samt utsendelse av simkort/ ikke mottatt simkort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det dumme er jo bare at en ikke kan motta svar fra dem som sender sms da. Jeg har omtrent vært uten abonnement siden midten av oktober da netcom abonnementet mitt, uten forvarsel, ble sperret.

Denne tråden handler vel forsåvidt om Nutel sitt KillBill Student abbonemang.

Jeg ville ha ringt kundeservice til OneCall og snakket med dem, svar via e-post tar alltid lang tid.

Lenke til kommentar
har vi tro på at det blir fikset idag??

 

Håper det, snakket akkurat med Studentkortets kundeservice. De visste ikke hva problemet var, bare bekreftet at jeg var satt opp til portering i dag klokken 13:00. Hun skulle finne ut av det å ringe meg opp igjen.

 

Kan poste oppdateringer her.

Lenke til kommentar

Da er det bare å fortsette å vente da... Ringte de rundt 15:30 og de sa de hadde tekniske problemer, men de lovte at det skulle fungere i løpet av dagen. Men nå har de lovt mange ting til meg før. Dette er vel den 3. datoen jeg har fått, men denne gangen LOVTE de det! Har mistet all respekt for firmaet hvertfall av flere grunner. Men de er ganske raske til å svare på telefonen, men ikke e-post (måtte gjøre det litt ontopic igjen :p )

 

Edit: NÅ er jeg sur!

 

"Flytting av ditt mobilnummer til Nutel er startet. Ditt ye SIM-kort er aktivt fra 06.12.2007 13:00. Nutel"

 

Fyyy fader, gjett om de skal få en telefon fra meg i morra! I dag var det 11 uker siden jeg bestillte og da blir det 13 uker den 6. desember. Dette er altså den 4. datoen jeg har fått fra nutel...

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...