galedahle Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fikk den jeg også, trodde det var en gest som svar på at jeg krevde pengene mine tilbake. De kan bare glemme det, jeg er lei, og vil ha retunert de 400 kronene. Ellers kommer jeg til å gjøre livet surt for dem. Blir enten Tele2 Kompis eller OneCall. Det meste er bedre enn dette møkket her. Verre er, de har ødelagt et ganske godt rykte, jeg kommer i hvert fall til å frabefale Nutel sterkt til alle jeg kjenner i evig fremtid. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tolmodigheten min begynner å bli tynnslitt også nå. Kanskje jeg skal sende sim-kortet i retur og be om penga tilbake jeg også. Litt søkt at prossessen med å portere ikke engang er satt i gang enda, men vil komme i gnag i løpet av kort tid... Kort tid er jo relativt også. Og jeg har en følelse av at Nutel har et annet syn på kort tid enn meg. Lurer på hvorfor det skal være så jævlig vanskelig. De klarer jo ikke svare på mail, ikke svare på innlegg her, og hvis de først svarer så svarer de ikke på det det spørres om. Ikke klarer de å få ett abbonement opp å gå i løpet av normal tid... De klarer rett og slett ikke drive et teleselskap slik det skal. Det forundrer meg ikke om konkursen nærmer seg, og da vil jeg gjerne ha et krav om penga tilbake først... Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har OneCall fra før av, så jeg kan egentlig vente til evig tid, selv om det ikke er veldig ønskelig Uansett hva dere gjør, skal jeg ihvertfall ikke avbestille det Lenke til kommentar
convak Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg har OneCall fra før av, så jeg kan egentlig vente til evig tid, selv om det ikke er veldig ønskelig Uansett hva dere gjør, skal jeg ihvertfall ikke avbestille det Der er jeg helt enig med deg, jeg mener det er verdt å vente. Tross alt, skal man ha noe billigere enn dette, så må man nesten få betalt for å bruke telefon. Jeg bestilte abonnementet i aug/sept og har også nettopp fått sms ifm portering av nr. Jeg har valgt å stole på nutel, og tenker at porteringa kommer når den kommer. Jeg gidder ikke mase når jeg veit at svaret er at ting har gått treigt i oppstarten. Jeg har forresten hatt større hell med å nå nutel på tlf 06003 enn på mail. Bare porteringa er oppe og går snart så trenger ikke jeg snakke med kundeservicen deres mer uansett. Tidenes studentabonnement - KillBill student - er en unik avtale vi har forhandlet frem. Den koster ikke mer enn 399 pr. år om du har full kontroll på forbruket ditt. Dvs. ingen månedsavgift, ingen bindingstid, 1000 SMS inkludert hver måned og 500 ringeminutter inkludert hver måned med oppstart! Det koster 600 kr i året så vidt jeg forstår. 200 for studentkortet og 400 for kill bill abonnementet. Man får nok ikke tilsendt nytt simkort hver år nei.. Men det er jo interessant å se hva de regner ett år fra... Når det er så lang ventetid... Jeg fikk fortalt på tlf at de regner fra porteringsdato Ang ventetid så vil jeg minne om innlegg 170: "Fikk du sms 6 dager før porteringen?" "Ja jeg fikk en sms før jeg fikk simkortet å en sms 2 dager før flytting. Jeg ventet i akkurat 2 mnd. fra jeg bestilte til jeg ble flyttet over..." Endret 27. oktober 2007 av convak Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har OneCall jeg og nå, så jeg velger å vente litt lenger, selv om jeg er lei.. Men jeg har snakket med Nutel om å få refundert pengene, og det er ingen problem. Men jeg ombestemte meg da de lovet meg via mail at de skulle sette en prioritering på bestillingen min og at vi skulle sleppe å vente så altfor lenge.. Vi får se hvordan det ender..! =] Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Krever man pengene tilbake, drøyer de også tiden godt. Har ventet i halvannen uke på svar på mail. Ikke kan jeg ringe dem, for jeg har ikke noe mobilabbonnement. Talentløse drittsekker Lenke til kommentar
dordar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 er helt utrolig hvor ræva dette er. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det noen som har fått dette abonnementet og tatt det i bruk? Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det noen som har fått dette abonnementet og tatt det i bruk? Nei, ikke som jeg vet om.. Men vi har da fått lovnader i massevis Fikk en SMS fra 2020 i dag, hvor det stod Hei "navnet mitt", trodde da at jeg fikk den porteringsmeldingen, men neida.. det var "bare" Norsk Tipping som skulle opplyse om at det var 23 mill i Viking Lotto i kveld. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja, det virket too good to be true Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 At Nutel skulle være så useriøse hadde jeg aldri trudd. De har jo sluttet å svare i denne tråden og nå, men jeg er sikker på dem leser! Lenke til kommentar
convak Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det noen som har fått dette abonnementet og tatt det i bruk? Nei, ikke som jeg vet om.. Men vi har da fått lovnader i massevis Fikk en SMS fra 2020 i dag, hvor det stod Hei "navnet mitt", trodde da at jeg fikk den porteringsmeldingen, men neida.. det var "bare" Norsk Tipping som skulle opplyse om at det var 23 mill i Viking Lotto i kveld. Jo det er noen som har fått abonnementet Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det noen som har fått dette abonnementet og tatt det i bruk? Nei, ikke som jeg vet om.. Men vi har da fått lovnader i massevis Fikk en SMS fra 2020 i dag, hvor det stod Hei "navnet mitt", trodde da at jeg fikk den porteringsmeldingen, men neida.. det var "bare" Norsk Tipping som skulle opplyse om at det var 23 mill i Viking Lotto i kveld. Jo det er noen som har fått abonnementet NEI, det er det ikke. Om du leser skikkelig, på side 18 også, så finner du ut at han IKKE har Kill Bill Student, men et annet Nutel abbonemang. Lenke til kommentar
convak Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 åja.. jeg har bare 11 sider, men.. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Les på siden som kommer etter den du linket til tidligere. Jeg har nutel inkludert som ikke er reklamefinansiert. Hæ? Dette er jo nutel kill bill student det er snakk om da ;p Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fikk akkurat denne SMS'en, enda en beklagelse fra Nutel, og enda mer ventetid i vente... "Kjære Studentkort medlem! Vi gjør oppmerksom på at ditt abbonement er sendt for overgang til KillBill Student og at du vil motta beskjed via SMS på kl.slett og dato for når du setter inn ditt nye SIM-kort. Beklager ventetiden. Hilsen KillBill. tlf 06003." Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 De ber deg om å sette i det nye simkortet? Hvordan kan du motta sms på et sim-kort som ikke er aktivt? Det er jo først når porteringen er gått igjennom at du vil kunne bruke simkortet Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 De ber deg om å sette i det nye simkortet?Hvordan kan du motta sms på et sim-kort som ikke er aktivt? Det er jo først når porteringen er gått igjennom at du vil kunne bruke simkortet Trøtt i dag? Les igjennom posten min en gang til du Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Fikk den samme meldingen i dag jeg også. Ringte de på fredag som var (26.10) og de lovte meg at sim-kortet skulle bli aktivert denne uken og jeg skulle få denne datoen tilsendt på sms den samme fredagen eller seinest lørdag. Men fikk jeg det? Neida... Har heller ikke tilgang på telefon, så får ikke ringt de nå! De bruker ca 2 uker å svare på mail, så det har jeg gitt opp etter å ha sendt 3 mailer. Er nå over 8 uker siden jeg bestillte, og har vært uten abonoment hele tiden pga en krangel med forrige selskap jeg hadde! Må også si det at jeg bestillte dette samme uken som jeg begynte å studere, dvs før 20.08 en gang. Men litt ut i september fikk jeg beskjed at noe feil skjedde og at jeg måtte bestille på nytt. Så egentlig er det 10 uker siden jeg bestillte dette... Begynner å bli en stund det. Tror amobil har hatt litt flaks siden de fikk svaret så fort! De tar heldigvis telefonen med en gang, det var bare det å kunne ringe... Endret 1. november 2007 av LaStrada Lenke til kommentar
huuligan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg bestilte med nytt nummer, har fått simkortet og brukt det siden 10.10. Har enda ikke fått en reklamemelding eller reklamesnutt når jeg ringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå