Gå til innhold

Diskusjon rundt Nutel Kill Bill student samt utsendelse av simkort/ ikke mottatt simkort.

Anbefalte innlegg

Jeg ble også overrasket over Nutel sitt studenttilbud!

- Ingen månedsavgift

- 500 minutter innkludert hver måned

- 1000 SMS innkludert hver måned.

Ikke verst dette Nutel! :thumbup:

Moderator edit: Denne posten er et resultat av en opprydding av en annen diskusjon.

Se denne posten for mer informasjon og regler: Link

Endret av KVTL
La til informasjon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oiii, killbill har jo ett kjempe abonemang for studenter :D

500min gratis tale og 1000sms vær mnd for 399kr i året :D

Det at telenor svarte innen 24timer, er faktisk sjeldent. Har vært borti at det går over ei uke på simple og enkle spørsmål... det er bra viss de når greier fristen sin =)

Syns også det var bra at amobil sendte epost =), det er vell i dag snart mer vanlig enn å ringe...

Lenke til kommentar
KillBill Student

Vi er glade for å kunne tilby Norges beste mobiltilbud for studenter. Pris 399,- for 1 år og du har med dette kontroll på forbruket ditt. Du kan ringe hvem du vil i Norge, både fasttelefon, IP og ikke minst mobil- abonnenter uansett nett.

Dette produktet er delvis reklamefinansiert.

Hva vil det si at det er reklamefinansiert? Spam på mobilen?

Lenke til kommentar

Jeg ble også som flere her overrasket over Nutel sitt studenttilbud, og lurer på om jeg ikke bytter til det. Jeg sverger også til Telenor-dekning, og da ble jeg rørt til tårer når jeg så Nutel hadde telenor-dekning.

Dessuten: 400kr i året for abb. + 200kr for studentkortet = 50kr/mnd, og for de 50kr får man 1000sms og over 8 timer ringetid. Dette er jo KONGE! Sjeldent jeg sender 30mld per dag, og ringer 15min hver dag.

Et par meldinger med reklame kan jeg leve med, er jo bare å sende mail å spør hva det betyr at det er reklamefinansiert, de svarer jo kjappt på mail så :p

Lenke til kommentar

Sendte mail til KS istad, og fikk svar på en time, på en søndag! Ikke verst det ass :thumbup:

Uansett, her er mine spm, og nutels svar:

MIN MAIL:

Hei.

Må si jeg ble svært imponert over tilbudet dere har til studenter, men har et par spørsmål før jeg porterer til dere=)

1. Det står at abo er delvis reklamefinansiert, hva vil det si?

2. Avgiften på 399kr, dekker den ett år fra jeg porterer, eller dekker den ett kalenderår? (med andre ord, hvis jeg porterer i september, vil jeg måtte betale 399kr da og så 399 på nytt i januar?)

Håper på raskt svar =)

Mvh

SVAR FRA NUTEL:

Vi takker for deres henvendelse.

Hyggelig å høre at du vurderer vårt nye produkt, Killbill Student.

Abonnementet har en pris på kr 399,- for år.

Dvs at du får en faktura på kr. 399,- igjen etter det har gått 12 mnd.

Inkludert i abonnementet er det 500 ringeminutter og 1000 SMS. Dette får du

HVER mnd.

Samtidig som du bestiller dette produktet aksepterer du å motte reklame via

SMS, MMS og tale. Dette vil være gunstige tilbud og informasjon fra våre

annonsører og samarbeidspartnere. Vi i KillBill Nutel er svært opptatt av at

dette ikke skal forstyrre våre kunder, og du vil derfor aldri bli avbrutt i en

samtale med reklame.

Abonnementet bestiller du på www.studentkortet.no

Ta gjerne kontakt igjen dersom du skulle ha andre spørsmål!

Med vennlig hilsen

Nutel Kundeservice

Synes svar på spm 1 var litt diffust egentlig, tror jeg ringer dem i morgen.

Lenke til kommentar
Jeg ble også som flere her overrasket over Nutel sitt studenttilbud, og lurer på om jeg ikke bytter til det. Jeg sverger også til Telenor-dekning, og da ble jeg rørt til tårer når jeg så Nutel hadde telenor-dekning.

Dessuten: 400kr i året for abb. + 200kr for studentkortet = 50kr/mnd, og for de 50kr får man 1000sms og over 8 timer ringetid. Dette er jo KONGE! Sjeldent jeg sender 30mld per dag, og ringer 15min hver dag.

Et par meldinger med reklame kan jeg leve med, er jo bare å sende mail å spør hva det betyr at det er reklamefinansiert, de svarer jo kjappt på mail så :p

9363929[/snapback]

Hei!

Vi i KillBill Nutel ønsker gjerne å svare på de spørsmål dere måtte ha rundt vårt nye produkt her i dette innlegget på Amobil sitt diskusjonsforum. Dette gjør vi under forutsettning av at moderator på forumet aksepterer dette.

Først av alt - takk for gode tilbakemeldinger på vårt nye produkt KillBill Student.

KillBill Student er et produkt vi leverer i samarbeid med www.studentkortet.no

Produktet koster kr. 399,- for 12 mnd bruk.

Dette inkluderer 500 minutter ringetid, og 1000 SMS hver eneste mnd.

Abonnementet har ingen mnd avgift, etableringspris eller bindsingstid.

KillBill Student er reklamefinansiert. Som kunde aksepterer man å motta reklame via tale, SMS og MMS.

Dette vil være nyttig informasjon og gode tilbud fra de ulike samarbeidspartnerene til Studentkortet og KillBill Nutel. Se mere informasjon på www.studentkortet.no for oversikt over hvem disse er.

Vi er svært opptatt av at våre kunder ikke skal oppfatte reklamen som forstyrrende, men derimot som en ny og innovativ idè for å holde kostnadene på mobil minimal.

Vi besvarer gjerne andre spørsmål dere måtte ha rundt oss eller våre produkter her i dette innlegget!

Med vennlig hilsen

alle oss i KillBill Nutel

[email protected]

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar

Kan du si noe om hvordan den tale reklamen foregår? er det oppringninger fra selgere, eller er det feks å høre på en lydsnutt før man få kontakt med den man ringer til. EDIT: og er evt reklame inkludert i de 500 min, eller kommer det utenom?

Og den sms/mms reklamen, vil den være synlig hos mottaker av medlingen, som feks noen linjer nederst i meldingn eller noe sånt?

Endret av noob11
Lenke til kommentar
Kan du si noe om hvordan den tale reklamen foregår? er det oppringninger fra selgere, eller er det feks å høre på en lydsnutt før man få kontakt med den man ringer til. EDIT: og er evt reklame inkludert i de 500 min, eller kommer det utenom?

Og den sms/mms reklamen, vil den være synlig hos mottaker av medlingen, som feks noen linjer nederst i meldingn eller noe sånt?

9364538[/snapback]

Hei og takk for dine spørsmål!

For oss er det viktig at denne reklamen ikke oppfattes som forstyrrende hos våre brukere.

Det fremgår alltid av reklamen man mottar på SMS og MMS at den er sendt fra KillBill Nutel.

Reklame på tale kan være at du blir ringt opp, eller at du hører en "talemelding" i steden for det tradisjonelle ventesignalet.

Dette produktet er reklamefinansiert, uavhengig av om man har benyttet de 500 minutter gratis tale og 1000 SMS man får av oss hver mnd!

Med vennlig hilsen

[email protected]

Lenke til kommentar
Hei.

Kan du gi et estimat av hvor mange sms/mms det er snakk om pr dag?

Denne talereklamen, vil det føre til at det tar lengre tid fra du slår telefonnummeret du skal ringe til, til du faktisk får svar? dvs at du ikke kobles videre før du har hørt reklamesnutten...

9364680[/snapback]

Det er begrenset antall med SMS og MMS som vil bli sendt ut. Følg med i tiden fremover!

Talemeldinger vil aldri forsinke oppsettet av samtaler.

Med vennlig hilsen

[email protected]

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar
Blir minuttene og de gratis meldingene plusset på for hver måned, eller blir de slettet slik at man bare kan ha maks 500 minutter og 1000 SMS?

9364695[/snapback]

Man får tildelt 500 gratis minutter til alle norske mobiltelefoner, fasttelefoner og IP-telefoner hver mnd.

I tillegg til dette får man tildelt 1000 gratis SMS.

Det som evt er igjen når mnd er slutt blir ikke overført til neste mnd.

Med vennlig hilsen

[email protected]

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar
Takk for raske svar :)

Kan du i tillegg si noe om frekvensen av evt oppringninger, og sms/mms?

9364701[/snapback]

Av konkurransemessige årsaker er ikke dette noe jeg har anledning til å gå nærmere inne på per nå.

KillBill Nutel er svært opptatt av at reklamen ikke skal oppfattes som forstyrrende for brukeren. Det er ingen bindingstid på dette produktet.

Med vennlig hilsen

[email protected]

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar

oki, noen siste spørsmål før jeg går til anskaffelse :)

Har dere en internettside eller sms tjeneste som gir oversikt over hvor mange min/sms man har igjen før man må betale?

Omtrent hvor lang tid vil det ta fra bestilling til alt er klart?

Kan man ringe fra utlandet til norge/utlandet, og hvordan slår det evt ut på de gratis minuttene?

Lenke til kommentar
oki, noen siste spørsmål før jeg går til anskaffelse :)

Har dere en internettside eller sms tjeneste som gir oversikt over hvor mange min/sms man har igjen før man må betale?

Omtrent hvor lang tid vil det ta fra bestilling til alt er klart?

Kan man ringe fra utlandet til norge/utlandet, og hvordan slår det evt ut på de gratis minuttene?

9364772[/snapback]

Tjenesten "Din Side" vil vise hvor mange gratis SMS og minutter med taletid du har igjen. Denne tjenesten vil være klar i løpet av høsten.

Normalt tar portering tar 14 dager, bestilling av nytt nr tar 7 dager.

De 500 gratis minuttene med tale gjelder til norske fasttelefoner, mobiltelefoner og IP-telefoner. Samtaler til/fra utlandet går utenom dette. Henviser til vår nettside for oppdatert prisinformasjon på samtaler til/fra utlandet.

Med vennlig hilsen

[email protected]

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar

Er det mulig å kjøpe en telefon gjennom dere med student abo. og nytt nr?

Jeg har akkurat skifta abo. og ønsker å holde meg der foreløpig.

Og hvordan blir prisene i utlandet? høyere / lavere enn vanlig?

Edit: fant ut av at gprs/3g kosta 14,99,- / MB.. skulle ønske det var mindre, er vel det studenter også bruker :p

Endret av nixtus
Lenke til kommentar
Er det mulig å kjøpe en telefon gjennom dere med student abo. og nytt nr?

Jeg har akkurat skifta abo. og ønsker å holde meg der foreløpig.

Og hvordan blir prisene i utlandet? høyere / lavere enn vanlig? Hva med internett prisen?

9365063[/snapback]

Alle produkter fra KillBill Nutel er uten avtaletid / bindingstid.

Vi subsiderer mobiltelefoner noe, se www.nutelshop.no for priser.

GPRS på dette abonnementet koster 14,99 per MB.

Se www.nutel.no for priser på samtaler til/fra utlandet.

PS! Jeg noterer meg din tilbakemelding vedr prisen på GPRS. :)

Med vennlig hilsen

[email protected]

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar

Jeg har så langt brukt nutel sitt fastpris abb, men kommer nå garantert til å bytte over til studenttilbudet deres.

Når det gjelder reklame så er også det abb jeg har nå fra nutel reklamefinansiert, men på 26 dager er alt jeg har fått en sms der de reklamerte for en ringetone, og en sms på 26 dager kan ikke akkuratt sies å være plagsomt.

I løpet av få dager har hvertfall jeg byttet til studenttilbudet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...