Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 MAL 1. Hvilken linje har du og hvem leverer? 2. Merker du at spillet lagger? 3. Har du ip telefon? 4. Bruker du PC-en samtidig til surfing? 5. Bruker du PC-en samtidig til nedlastning? -------------------------------------------------------------- 1. Lokal aktør, 3000/400 2. Ja + ustabilt 3. Ja 4. Av og til 5. Nei Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 1. Hvilken linje har du og hvem leverer? Noe Telenorgreier på 1024/128 tror jeg 2. Merker du at spillet lagger? Nei, men har ikke spilt særlig på nettet 3. Har du ip telefon? Nei 4. Bruker du PC-en samtidig til surfing? Kun i pausene (i lobby etc.) 5. Bruker du PC-en samtidig til nedlastning? Nei! Har ikke opplevd lagg, men vet at routeren min gjør slik at jeg mister forbindelsen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Du har utrolig dårlig opphastighet, milleniam. Det kan være grunnen til at det lagger/er ustabilt. 1. Hvilken linje har du og hvem leverer? 1 mbit begge veier. Spiller det noen rolle hvem som leverer? 2. Merker du at spillet lagger? Som oftest. 4. Bruker du PC-en samtidig til surfing? 5. Bruker du PC-en samtidig til nedlastning? Nei. Edit: "Hvilken hastighet anbefaler dere"? Så vidt jeg vet har det ingen baksider med seg jo høyere du har, med unntak av pris, som er forskjellig fra sted til sted og leverandør til leverandør... Får raskere neste år en gang. Fiberledning har ikke blitt lagt rundt her enda. Endret 7. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du har utrolig dårlig opphastighet, milleniam. Det kan være grunnen til at det lagger/er ustabilt. 1. Hvilken linje har du og hvem leverer? 1 mbit begge veier. Spiller det noen rolle hvem som leverer? .. Om det spiller en rolle hvem som leverer? Ja, absolutt.. Den lokale aktøren vi har har vært veldig ustabil. Du kan jo bare se på personen som svarte først, han har 128 opplastning og likevel lagger det ikke. Han har telenor. Jeg har en lokal aktør "jalla bredbånd as". Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Må nevnes at jeg har spilt ca. 7-8 kamper på nett, så jeg har ikke fokusert så mye på lagg og sånt. Men jeg kan ikke huske at jeg har irritert meg særlig over lagg. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 1. Hvilken linje har du og hvem leverer? Har 4300 ned og 500 opp, leveranndøren er http://www.loqal.no/ (Er meget fornøyd med de, sjelden nettet er nede ) 2. Merker du at spillet lagger? Nope, går som smurt 3. Har du ip telefon? Nope. 4. Bruker du PC-en samtidig til surfing? Jeg gjør ikke det, for da sitter jeg og spiller gudene vet hva de andre i familien gjør 5. Bruker du PC-en samtidig til nedlastning? Øh, nei da blir det lagg... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) 1. Hvilken linje har du og hvem leverer? Lyse som leverer nett til Kebas, deretter 25/15mb fiber til huset. 2. Merker du at spillet lagger? Noen ganger når hosten er laaaangt unna. Sitter skjelden med mer enn 30-40 i ping mot resten av europa, og rundt 50-60 til statene. 3. Har du ip telefon? Jepp. 4. Bruker du PC-en samtidig til surfing? Laster X antall forum-sider hver gang jeg dør. 5. Bruker du PC-en samtidig til nedlastning? Ja. Torrent/http. Endret 7. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 1. Hvilken linje har du og hvem leverer? BOF leverer. Lokalt selskap. Veldig fornøyd. 2000/250 tror jeg at jeg har. Enten det eller 2000/500.. Uansett ganske dårlig. 2. Merker du at spillet lagger? Ikke når jeg er host, nei. Men er 90% sikker på at hvis jeg hoster en BTB med 16 folk vil det lagge en god del.. men det har jeg ikke testa. 3. Har du ip telefon? Ja. 4. Bruker du PC-en samtidig til surfing? Skjeldent. 5. Bruker du PC-en samtidig til nedlastning? Så god linje har jeg dessverre ikke. Skal senere skaffe meg i hvert fall 1000 opp. Har du 1000+ opp funker det fett å hoste i de fleste spill (i hvert fall med CSHD). Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) 1. Hvilken linje har du og hvem leverer? 6400 / 800 - NGT 2. Merker du at spillet lagger? Kommer helt an på hvem du spiller med. Er det en med rotten linje, drar spilleren alle sammen ned på dårlig linje og da kan det lagge. 3. Har du ip telefon? Nei 4. Bruker du PC-en samtidig til surfing? Litt vanskelig å surfe samtidig som jeg spiller så nei, full fokus på kontrolleren for mitt vedkommende. Madammen derimot kan sitte på MSN, Facern osv. uten at det går utover gameplayen. 5. Bruker du PC-en samtidig til nedlastning? Niks! Man kan jo ha PC-en samtidig på nedlasting hvis du konfigurerer QoS på ruteren så Xboxen får prioritet på linjen og ruteren kutter ut nedlastingen automatisk og gjenoppretter den dersom Xboxen ikke bruker linjen noe mer. Endret 9. november 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er ikke helt med hva har dette med Halo å gjør? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er ikke helt med hva har dette med Halo å gjør? Det sier deg litt om hva man trenger for å få en god Live opplevelse i Halo 3. Dette kan jo variere i flere spill! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg spilte på en 5 MB linje i dag, og det lagga nesten ikke i det hele tatt! Det var helt sykt "fresht", kan man si. Aldri opplevd lignende. Det var i tillegg tre stykker som spilte WoW på samme nettet, så det var veldig rart. Selv har jeg jo bare 1 MB, og her lagger det så godt som hele tiden - selv med norske spillere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg spilte på en 5 MB linje i dag, og det lagga nesten ikke i det hele tatt! Det var helt sykt "fresht", kan man si. Aldri opplevd lignende. Det var i tillegg tre stykker som spilte WoW på samme nettet, så det var veldig rart. Selv har jeg jo bare 1 MB, og her lagger det så godt som hele tiden - selv med norske spillere... Vet du hva opphastigheten var og om han spilte med norske spillere? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Vet du hva opphastigheten var og om han spilte med norske spillere? Var jeg som spilte. Nei, vet ikke hva oppgastigheten hans er. Spilte tre matcher, ingen av de hadde synlig latency. Var en del Nederlendere, men tror nok det var en del amerikanere og briter der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå