Kiro Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva tenker du når jeg sier… Dette er en lek som blir kalt ord assosiasjoner. Jeg sier et ord eks: melk - (da må nestemann si hva han forbinner med det:) -Ku og deretter forsetter det.. Enda et eks:(wikipedia) Dog,Cat, Fur, Coat, Enshroud, Night, Eye, Heart, Love, Hate, Mer info:Wikipedia Ps:det hadde vert fint med en begrunnelse for hvorfor du valgte det ordet:) Det første ordet er: Flaggstang Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 naken fordi det er en sånn regle ting som er sånn si laken mora de danser naken med en flaggstang i baken, så de ble det første jeg tenkte på Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nudist. Tenker med en gang en kar som er på nudiststrand xD Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 dette er en telletråd uten mål og mening. hva tenker dere på når jeg sier ordet stenging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg