bosannes Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kan jeg ha med Logitech Cordless Desktop Optical på LAN uten problemer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det kan du nokk ha ja, men pass på at senderen står rett i nærheten av deg og tastaturet ditt ellers så kan du få en sånn "take over" Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det burde gå "knirkfritt"!!! Har hatt med mitt trådløse Logitech-tastatur+mus mange ganger uten problemer Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har noen venner som har trådløst tastatur og mus, de måtte være 5cm nære for at de ikke skulle slå inn på hverandre Det du må passe på, er at du har fullt batteri på musa/tastaturet! Mvh,Stian Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det går som regel greit, men ikke dumt å ha med en backup mus. .exe Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Kameraten min som jeg kommer til å sitte ved siden av har samme sett... Lenke til kommentar
matricus Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Forrige lan jeg var på, hadde mange logitech cordless desktop optical settet. Noen ganger startet musen min og hakke. En fyr klagde på at musen hans bevegde seg av seg selv. Men sett på "secure mode" så går det nok bra. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Så vidt jeg hvet, så kan ikke musa settes i secure-mode? Lenke til kommentar
matricus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Godt mulig det, det forklarer jo også hvorfor jeg hadde problemer med musen etter at jeg hadde satt keyboardet i secure mode. Det eneste jeg kommer på da, er at senderen din må stå så nærme musen som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå