Gå til innhold

Firmware 2.00 - 8. nov. - Official press release.

Frakkas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes folk sutrer mye jeg, dem gir ikke ut ting før det er testet skikkelig og stabilt sikkert, bedre det en og få masse ting som er ustabilt, Bruk helle lengere tid på det da tenker jeg... Dem sitter nok ikke og ler av det, dem jobber nok med og få ting stabilt og fint til vi brukere skal kose og med det. Vær litt mere positive nå folkens :D

Lenke til kommentar

Fjernoppstart fra PSP funker ihvertfall helt supert. Digg å se på film på PSP uten å måtte la PS3 stå på hele tiden. Prøvde forøvrig å kopiere en del filmer fra server til PS3 via TVersity, men hver gang ble bare ca halve filmen kopiert over.... Merkelig - noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Mulig jeg har gått glipp av noe, men hva skal en egentlig med in-game XMB?

Få tilgang til ps3 menyene mens du spiller slik at du kan sende meldinger til folk i vennelistene dine. Vil også tro at du kan gjøre andre ting i menyene også.

Endret av Tom-i-hue
Lenke til kommentar
Noen som har hatt problemer med Tversity etter den nye firmwaren kom? Hvis jeg spiller av enfilm eller serie så stopper filmen hver gang etter ca 15 min spilletid?

Hos meg stopper det etter ca 33 min. spilletid.

Problemet er kjent for folkene bak Tversity, og en fiks skal komme over helgen.

En tråd om dette på support-forumene deres her:

firmware 2.0 breaks media streaming?

Lenke til kommentar
Noen som har hatt problemer med Tversity etter den nye firmwaren kom? Hvis jeg spiller av enfilm eller serie så stopper filmen hver gang etter ca 15 min spilletid?

Hos meg stopper det etter ca 33 min. spilletid.

Problemet er kjent for folkene bak Tversity, og en fiks skal komme over helgen.

En tråd om dette på support-forumene deres her:

firmware 2.0 breaks media streaming?

Spænk u ;)

Lenke til kommentar

In the latest firmware 2.0 update, Xvid and Divx files can now be detected as video options on the PS3.

Quote from PSU:

Now the files still won't work on the PlayStation 3, but this new find may lead us to believe Sony is planning to support both Xvid and Divx files in the future. My guess is that Sony may be doing this so that when Home is launched, users can convert their files to Divx (for smaller file sizes) and use them to display in their Home studios.

Divx is well known in the internet world for its ability to compress lengthy video to smaller storage sizes, without losing visual quality. Xvid (Divx spelled backwards) is a direct competitor to Divx, providing similar compression features and supporting MPEG 4 and H.263 video formats.

If Sony plans to fully support these video formats, this will help when importing videos into your PlayStation Home as they will upload faster without losing quality.

Lenke til kommentar

Om jeg i tillegg til å ikke få noen nyttige funsjoner skal få problemer med å se tvseriene over TVersity så gidder jeg ikke laste ned 2.00...

Fra å glede seg villt til ingame funsjoner og home,,, til noe nytteløst man ikke trenger å ødelegger det som endelig fungerer (tversity vs. Linksys router)

for det var vel ikke slik at man MÅ laste ned oppdatteringen for å få spille...?

Lenke til kommentar
Om jeg i tillegg til å ikke få noen nyttige funsjoner skal få problemer med å se tvseriene over TVersity så gidder jeg ikke laste ned 2.00...

Hvis du leser forumlinken til Tversity, så går det jo frem at dette skal fikses, og at det nå blir støtte for spoling i filmer man streamer. Med andre ord veldig positivt.

Lenke til kommentar

Fra å glede seg villt til ingame funsjoner og home,,, til noe nytteløst man ikke trenger å ødelegger det som endelig fungerer (tversity vs. Linksys router)

for det var vel ikke slik at man MÅ laste ned oppdatteringen for å få spille...?

Hvorfor i svarte gledet du deg til HOME og Ingame funksjoner i denne 2.00 oppdateringen. Det har da aldri vært annonsert.

Lenke til kommentar

Hvorfor i svarte gledet du deg til HOME og Ingame funksjoner i denne 2.00 oppdateringen. Det har da aldri vært annonsert.

Nå er du vel litt vanskelig.. Mange som håpet på ingame-funksjoner selvom det aldri var annonsert.

Lenke til kommentar

Personlig er jeg fornøyd med 2.0 jeg, likte at man kan endre themes og at man kan slå av og på ps3 med psp over nett. Skjønner ikke hvorfor folk alltid skal klage på ting som mangler i stedet for å se positivt på det som er med. Sony kan jo ikke glede alle eller da. Nei slutt og klag og se positivt på at det i det hele tatt kom en update.

Lenke til kommentar

For det er snakk om funksjoner som er enkelt å legge inn men som de tydeligvis venter med til HOME slippes. Miljøet rundt PS3 er helt dødt, det er tragisk å chatte til hverandre. Vi må utav spillene for å hele tatt kommunisere. Det er ett STORT problem. Så vi har all rett til å klage.

Lenke til kommentar

Sier meg enig med Avean her.

Det er rett og slett feil å prioritere det slik meiner eg, Home i seg sjøl er jo eit så omfattende element åleine, så å få implementert noe så enkelt som dette her burdre vert ein prioritert fremfor alt dill og vas som themes etc.

Lenke til kommentar

For å si det ganske enkelt, så uansett om det var 1.94 eller 2.00 update var det en skuffende svak update..

Om dette var hva Sony mente var mest hast å få ut til massene har de et seriøst problem med å forstå kundene sine.

Så lenge onlinemulighetene er såpass begrenset som nevnt over tro jeg de bare skal venne seg til klager frem til de fikser det, og etter et år ute i hele verden skulle det bare mangle.

Alle som spiller online vil ha disse mulighetene, mens kanskje kun 50-75% av disse venter på, eller vil i det hele tatt bruke HOME, så om de venter på dette blir det nesten bare dumt.

HOME får vel vi beregne å se noe til tidligst 09 om Sony bruker vanlig tid og prioritering på europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...