S-r-ex Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var det støtte for custom themes? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 En endring av "major"(altså fra 1. til 2.) nummeret i et versjonsnummer skal betyr at det har blitt lagt til en vesentlig del med ny funksjonalitet, mens minor endres når det legges til mindre saker og ting eller dersom det har blitt fikset en del ting. Mer info om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Software_versioning#Numeric Nå skal det jo sies at å kunne slå den på fra en PSP er en vesentlig endring i seg selv, men det er en litt snål prioritering synes jeg. Jeg ville nok ha forsøkt å legge til mer basisfunksjonalitet som treffer en større del av kundemassen istedenfor å kun treffe de som har en PSP. Kan tenkes at de forsøker å få solgt noen ekstra PSP'er... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvilke endringer man har etter hvert versjonsnummer er helt opp til den som lager softwaren. Men det er sant at det er vanlig praksis å legge de store endringene til de store tallene. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 PSU Se her for å laste ned Custom Theme Creator saken... Funket ikke hos meg men... Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har de fikset den mest idiotiske mangelen av alle (nei, ikke in-game XMB), nemlig at man ikke kan sette foreldre-kontroll pr bruker men kun for hele systemet? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen som vet om en "Create your own theme"-greie for Mac? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen som vet hvor man kan laste ned flere temaer? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Her: THEMES Themes Creator Engelsk Endret 8. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Her: THEMESThemes Creator Engelsk Funker japanske themes på europeisk ps3? Funker det med de man lager selv også? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dette var jo bar elendig for en oppdatering å være. Nesten ikke ting som var nyttig jo! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 nettleseren er faktisk vorten relativt mykje kjappere...men den helvetes plug in meldinga den har dei ikkje klart og fjerna...kvifor ikkje ein liten box "do you want to show plug in on all pages" YES.!! problem fjernet..! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Her: THEMESThemes Creator Engelsk Funker japanske themes på europeisk ps3? Funker det med de man lager selv også? Ja, jeg har iallfall lagt inn de jeg har laget, og de som ligger på nettsiden Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå kan man se trailere man laster ned fra ps store mens de laster. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Er det bare 3 themes man kan laste ned? Endret 8. november 2007 av Mokko Lenke til kommentar
Olebrumm71 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Synes det er veldig merkelig at det knapt nevnes noe sted en av de endringene i firmware 2.0 som er blant de jeg personlig har ventet aller mest på: * Støtte for 5.1 lyd ved avspilling fra XMB Inntil nå har det kun vært 5.1 lydstøtte ved avspilling av DVD/Blu-ray/AVCHD-discer - alt annet har blitt downsamplet til stereo. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Synes det er veldig merkelig at det knapt nevnes noe sted en av de endringene i firmware 2.0 som er blant de jeg personlig har ventet aller mest på: * Støtte for 5.1 lyd ved avspilling fra XMB Inntil nå har det kun vært 5.1 lydstøtte ved avspilling av DVD/Blu-ray/AVCHD-discer - alt annet har blitt downsamplet til stereo. Kult det fkk jeg ikke med meg. Har også irritert meg over dette. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva synes dere egentlig om utseendet på Information Channel RSS-feeden? Personlig synes jeg det var ufattelig stygt, og det ble slått av med en gang. Det skulle bare vært diskret tekst uten ramme som hadde "blendet" med bakgrunnen uten å ødelegge den vakre XMB. Nå ser det ut som en 3-åring har vært og tusjet på TVen din. Vanvittig provoserende I tillegg bryter PSN-ikonet helt med de andre ikonene. Jeg skal ikke klage over mangel på funksjon X eller Y, men man må jo begynne og spekulere hvorfor Sony prioriterer themes fremfor mer opplagt nyttige ting. Jeg skjønner godt at folk blir provosert over Sony sine prioriteringer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja den skjærte meg i augene, så den blir vel å fjerne ved neste oppstart av konsollen. Eg stiller også spm. over Sony fokus på enkelte saker og ting ved denne oppdateringen. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som har hatt problemer med Tversity etter den nye firmwaren kom? Hvis jeg spiller av enfilm eller serie så stopper filmen hver gang etter ca 15 min spilletid? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som har hatt problemer med Tversity etter den nye firmwaren kom? Hvis jeg spiller av enfilm eller serie så stopper filmen hver gang etter ca 15 min spilletid? Hos meg stopper det etter ca 33 min. spilletid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå