Gå til innhold

Firmware 2.00 - 8. nov. - Official press release.

Frakkas

Anbefalte innlegg

Wow, her var det ikke mye nytt som var synlig i hvertfall!

Greit at man har 1 nytt theme, og at man kunne leke minimalt med dettes utseende, men skulle det bare komme denne Airpaint themet?

Spillsorteringen og det andre er fortsatt like håpløst som før hvor man ikke er fri til å flytte selv, men er bundet av visse kriterier for å sortere.

Ikke testet PSP kompabiliteten ettersom jeg aldri bruker den ellers, så nevnte ting + en ny logo for PSN er vel alt jeg kan se er blitt nytt.

Edit: Glemte jo å nevne nye Information board, som i hvertfall hos meg låser hele ps3 så den må restartes annenhver gang.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har aldri jeg brukt den forrige browseren før, men en kjapp titt på Gamer.no var ganske bra om man ikke har andre alternativ, men fikk hele tiden spørsmål om å kjøre tillegsmoduler da som var litt irriterende.

Ellers gikk alt veldig raskt, og f.eks Crysis traileren startet med en gang man trykte play osv, og mange bra valg for oppløsning osv.

Noen som vet hva den TrendMicro Nettsikkerhet er for noe? Foreldrekontroll av noe slag?

Lenke til kommentar

Hva om du satt på flyplassen og ventet på flyet som ikke går før om 3 timer. Du surfer på nettet med psp'en å ser at Killzone 2 demo og God of War 3 demoen er kommet på Ps store. Du starter ps3'en via psp'en, går inn i psstore og setter demoene på nedlasting. Mens du venter streamer du noen videoer du har lagt inn eller hører på musikk du har liggende på Ps3'en.

Btw, videochatten er totalt forandret!

Lenke til kommentar

hmm, jeg får laste ned senere. Nå har jeg ikke psp, men sikkert litt kjekt. Men jeg mener det er så mye ubruklige å meningsløse ting som blir lagt til. Bare sånne små ting, hvorfor klarer de aldri å høre etter hva oss spillere har lyst på ?

haha jeg tror alle som eiere en ps3 venta noe stort med 2.0, oh well, vi får vente på 3.0 da ehhe

Lenke til kommentar
Nå har aldri jeg brukt den forrige browseren før, men en kjapp titt på Gamer.no var ganske bra om man ikke har andre alternativ, men fikk hele tiden spørsmål om å kjøre tillegsmoduler da som var litt irriterende.

Ellers gikk alt veldig raskt, og f.eks Crysis traileren startet med en gang man trykte play osv, og mange bra valg for oppløsning osv.

Noen som vet hva den TrendMicro Nettsikkerhet er for noe? Foreldrekontroll av noe slag?

Er det ingen måter å fjerne dette på da, tenker på spørsmålet om du vil kjøre tillegsmoduler?

Lenke til kommentar

Tror vel mange kanskje stusser litt over det strategiske valget ved å kalle akkurat denne oppdateringen for 2.00.

Selv om det er øsnker og rykter på nett, har jo selv Sony fått med seg hva det blir mast om mest og når 1 theme er det største de har med må de jo regne med litt pes.

Tom-i-hue: Nei ikke på noen måte som jeg så, og gikk vel igjennom alle menyvalg som var;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Tror vel mange kanskje stusser litt over det strategiske valget ved å kalle akkurat denne oppdateringen for 2.00.

Selv om det er øsnker og rykter på nett, har jo selv Sony fått med seg hva det blir mast om mest og når 1 theme er det største de har med må de jo regne med litt pes.

Tom-i-hue: Nei ikke på noen måte som jeg så, og gikk vel igjennom alle menyvalg som var;)

Ja ja får vel overleve med slik som det er nå da.

Lenke til kommentar
Jeg lurer nesten litt på om Sony Japan står litt bak denne prioriteringen??

Jeg kan tenke meg at folk i Japan som har PS3 kanskje er mer interessert i å pimpe xmb'en med

alle slags ville farger og animefigurer, enn vi i vesten er

Må si meg enig. Borte i Japan er småpimping og design ganske stort. Egentlig er kulturen høyst forskrudd der borte (google -> kigurumi)

Lenke til kommentar

Var selvfølgelig noe skuffende at de ikke la til en funksjon så vi får tilgang til meldinger (xmb) in-game. Men nå betyr jo strengt tatt ikke et hopp fra v1 til v2 at det må være massevis av nye funksjoner. Kan jo hende store deler av koden er skrevet på nytt for å få bedre ytelse og gjøre det enklere å legge til ting i fremtiden.

Endret av shaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...