Triiiip Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det kommer nok mye annet snacks i updaten i morgen. Gleder meg til å se! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) De driver og legger ut bilder på Three Speech posten nå: Sjekk PS3 Fanboy insisterer på at det er enda flere detaljer om denne updaten som ikke er avslørt enda, men jeg tviler på at det er noe større greier ettersom det ikke forekommer i den offisielle press releasen. http://www.ps3fanboy.com/2007/11/07/threes...-2-00-surprise/ Oh well, ser fram til playlists. Endret 7. november 2007 av XDamage Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Endelig kommer 2.00 som alle har ventet på. Men jeg må si at jeg ble ganske skuffet over det som sto i den listen er. Hvor blir det av In-Game XMB?!? Denne oppdateringen ble det jo satt ut rykter om i Mai, og det er nok mange som har gledet seg til de store fungsjonene som den gang sto på listene, men da har de altså ventet forgjeves. Disse fungsjonene kommer vel etterhvert men jeg må si at jeg ikke er så optimistisk lenger. Og det er problemet med å glede seg til ting som det ryktes skal komme. Man blir skuffet. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 De driver å legger ut bilder på Three Speech posten nå:Sjekk Kult! Håper man kan lagne egne themes. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Og det er problemet med å glede seg til ting som det ryktes skal komme. Man blir skuffet. Nettopp. Home, In-Game-XMB og Firmware 2.0 har aldri blitt annonsert sammen offentlig. At folk stoler blindt på ryktene må de jo ta på sin egen kappe, og ikke Sonys. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis Sony ikke får fikset ingame-XMB, så har de virkelig dritt seg ut. Signerer den eg. Uansett kor mye eg prøver å tune ned forventingene blir eg jo litt skuffet likevel. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Altså 2.0 uten noe XMB Ingame? Da skal jeg legge bort PS3en i 4mnd. Bestilling av Livekort til 360, alle spill skal til 360 og ikke minst legge litt mer i den maskinen Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå er jeg treig! Men hva er XMB? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå er jeg treig! Men hva er XMB? Cross Media Bar, altså meny oppsettet på PS3. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå er jeg treig! Men hva er XMB? Cross Media Bar, altså meny oppsettet på PS3. Ahh, okei skjønner Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Playstation.Blog post om 2.00 her. We’ve added several other features in this update. I’ll soon be back with more details with a quick video demo of some of the new features. Interesting... Lol, nettet eksploderer jo med folk som forbanner seg over at in-game xmb ikke kommer denne gangen. Endret 7. november 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva er den greia mellom venner og internet ikonet? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva er den greia mellom venner og internet ikonet? PS Store... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva er den greia mellom venner og internet ikonet? Playstation network! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hva er den greia mellom venner og internet ikonet? Samarbeid mellom IGN og Sony: http://psn.ign.com/ Kan bli kult det. Endret 7. november 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Glem det, fant det ut. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Mye stilige themes da Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Mye stilige themes da Jupp, absolutt. Håper det kommer noen tøffe spillseriebaserte themes etterhvert. Kunne omså betalt noen kroner for en total God of War eller Metal Gear Solid makeover for xmb. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er themes forhåndsinstallert? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men er denne egentlig verd 2.0-navnet? Jeg er litt i tvil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå