ajoar Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har vert på følgene området: verktøy->alternativer for internett->innhold->autofullfør og huket av for "lagre passord" Men alikevel må jeg skrive inn passordene hver gang, dette gjelder også i Outlook når jeg skal hente epost. Har også her huket av for lagring av passord Hva er feil??? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ja..det lurer jeg på også.. nye pc,'n til mutarn vil ha passord for å komme på nett (modem .. ) HVER gang selv om det er haka av for husk... noen? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 hmmm..virker som om folk har glemt Google's mystiske krefter for og finne feil i Windows.... Eller MS's Technet Lenke til kommentar
NoNexus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 For de som ikke klarer å søke i MS Technet.... Problemet kan fikses av de "erfarne" brukere av REGEDIT. Man må slette "HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftProtected Storage System Provider" med alle underliggende registeroppføringer. Husk å sørge for at sikkerhets-innstillingene for "Protected Storage System Provider" tillater at man sletter denne. Når man har slettet denne må man legge inn passordene en gang til, men de blir nå lagret riktig. Hvis det er flere bruker-profiler på pcen, så må denne register-nøkkelen fjernes for alle brukerne (fordi denne ligger under CURRENT USER). 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå