mrala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har nå fått "Ikke tjenestedyktig" på sesjon i dag på grunn av allergi. Spørsmålet mitt er om jeg også da slipper siviltjeneste. I søknadskrav for mange jobber står det noen ganger "Avklart verneplikt". Er det nå riktig å si at jeg har fått avklart verneplikten? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja og ja, vil tro det, men du vil vel få en skriftlig bekreftelse. Lenke til kommentar
mrala Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ja og ja, vil tro det, men du vil vel få en skriftlig bekreftelse. Har kun fått en skriftlig bekreftelse på at jeg ikke er tjenestedyktig, men ikke på at jeg slipper siviltjeneste. Ingen som vet helt sikkert? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dessverre er dette innlegget feilpostet, så jeg er nødt til å plassere det i Annet istedenfor politikk og samfunnsdelen. Ha en fin natt. MVH KVTL Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg ble "ikke tjenestedyktig" under sesjon for en del år siden. Aldri hørt noe om noen siviltjeneste. Så jeg tror du slipper. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 blir du erklært "ikke tjenestedyktig" spiller di alt med førstegangstjeneste/siviltjeneste. Siviltjenesten er for de som fysisk kan gjennomføre førstegangstjenesten, men av en eller annen grunn ikke gjør dette militært, og tar dette derfor sivilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå