Krom-stag Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei dere. Har holdt på med flowersticks i en lang stund, men først nå har jeg tatt mot til meg å filmet mine "überskills". Se filmen hos Youtube Jeg vet jeg hadde et par rare blikk innemellom, men det får dere leve med.. Henrik. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ingen som har en pitteliten kommentar? Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ingen som har en pitteliten kommentar? Imponerende =) Keep up the good work Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ingen som har en pitteliten kommentar? Imponerende =) Keep up the good work Takk Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Groovy Så tøft ut detta da, men ikke noe jeg ville gjort. Underholdene Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Groovy Så tøft ut detta da, men ikke noe jeg ville gjort. Underholdene Tusen takk . Endret 8. november 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Groovy Så tøft ut detta da, men ikke noe jeg ville gjort. Underholdene Tusen takk . njaaa skeptisk... sikkert bra den.... for de som liker sånt... uhm..... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Groovy Så tøft ut detta da, men ikke noe jeg ville gjort. Underholdene Tusen takk . njaaa skeptisk... sikkert bra den.... for de som liker sånt... uhm..... Hva mente du med det innleget? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Groovy Så tøft ut detta da, men ikke noe jeg ville gjort. Underholdene Tusen takk . njaaa skeptisk... sikkert bra den.... for de som liker sånt... uhm..... Hva mente du med det innleget? jeg likte den ikke Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Groovy Så tøft ut detta da, men ikke noe jeg ville gjort. Underholdene Tusen takk . njaaa skeptisk... sikkert bra den.... for de som liker sånt... uhm..... Hva mente du med det innleget? jeg likte den ikke Okey, du kunne bare sagt det. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Konge bra! Minner meg om diablo da det var ein hit for fire år sidan... Var faktisk ganske god. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Konge bra! Minner meg om diablo da det var ein hit for fire år sidan... Var faktisk ganske god. Tusen takk . Driver foresten litt med diablo, og devilsticks som ligner veldig på flowersticks.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Rått! så ut som du kunne dette her Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det var jævla bra fortsett med de du... Har et par selv som jeg dreiv med for noen år siden men... Hadde ikke sansen for det Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Tusen takk, gutta. Flott med tilbakemeldinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå