Unreal_ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jaja som fast kunde hos komplett før de i det hele tatt hetet komplett så var det gledligt å oppleve gode gamle komplett på sendingstider. 06.11.07 12.39 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO 07.11.07 11.36 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 5020 BERGEN (bestilte kl 06:00 06.11.07) henter pakken i kveld (07.11.07). Meget bra komplett! (Bestilte hovedkort og harddisk) Endret 8. november 2007 av Unreal_ Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bestilte minnekort mandag kveld. Fikk det i dag. Veldig bra! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 06.11.07 12.39 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO bestilte kl 18:00 06.11.07 At Komplett har blitt synske er jo bare helt fantastisk. Man må bare passe seg for å ønske seg noe for mye og ombestemme seg. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 06.11.07 12.39 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO bestilte kl 18:00 06.11.07 At Komplett har blitt synske er jo bare helt fantastisk. Man må bare passe seg for å ønske seg noe for mye og ombestemme seg. Hehe så eg har skrevet litt feil i gledesrus øver komplett Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Synes egentlig posten her fortjener mest skryt. Selv om komplett var kjemperaske for en gang skyld. Det mest spennede er vel hva du bestilte. Var det bare en liten filleting, så har i grunnen det aldri vært det store problemet hos Komplett, selv når de var som tregest. I allefall var det lyden fra de som skrøt av at de fikk varene med en gang fra Komplett, at de faktisk bare hadde bestilt en minnebrikke eller musematte og sånne ting. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Synes egentlig posten her fortjener mest skryt. Selv om komplett var kjemperaske for en gang skyld. Det mest spennede er vel hva du bestilte. Var det bare en liten filleting, så har i grunnen det aldri vært det store problemet hos Komplett, selv når de var som tregest. I allefall var det lyden fra de som skrøt av at de fikk varene med en gang fra Komplett, at de faktisk bare hadde bestilt en minnebrikke eller musematte og sånne ting. Eg bestilte hovedkort og harddisk Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eneste jobben komplett har gjort her er og levere en pakke til posten. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Eneste jobben komplett har gjort her er og levere en pakke til posten. De har hentent pakken på lageret og ført den ut og Det så før tok et par dager+ tar no 1 dag.. EN DAG. Komplett.no <3 Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det var på tide. Bestilte en del varer for 3 uker siden. Sjekket 6 dager senere, og ingen ting hadde skjedd. Avbestilte på stedet. Det samme skjedde et par uker tidligere. Har vært ganske "Pissed" Har aldri hatt problemer med Komplett tidligere, så det er hyggelig at alt er ordnet. Lenke til kommentar
peids Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Det var på tide.Bestilte en del varer for 3 uker siden. Sjekket 6 dager senere, og ingen ting hadde skjedd. Avbestilte på stedet. Det samme skjedde et par uker tidligere. Har vært ganske "Pissed" Har aldri hatt problemer med Komplett tidligere, så det er hyggelig at alt er ordnet. Ordnet? Bestilte noe greier igår tidlig, og den står klokken 15.00 idag fortsatt som "Åpen". Jeg har til og med bestilt "Hente-automat", så dette er bare altfor altfor dårlig. Edit : Ja, de har det jeg har bestilt på lager =) Endret 8. november 2007 av peids Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 det er bestandig noen som ikke er fult så heldig med pakkeleveringen men alt i alt så gjør Komplett en kjempe jobb Lenke til kommentar
peids Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 det er bestandig noen som ikke er fult så heldig med pakkeleveringen men alt i alt så gjør Komplett en kjempe jobb Ringte og pratet med dem igjen nå, og grunnen til at jeg ikke har fått den enda var fordi "Hente automaten var full" ... Da kunne de ha sagt ifra om det de 3 førstegangene jeg ringte da.. Og siden jeg har kjøpt noe av det på finanisering, viser det seg i tillegg at jeg ikke får alt før tidligst mandag (!) fordi Finansiering-avdelingen er på tur... Det "glemte" de å nevne når jeg pratet med dem igår tidlig... Å uheldig går det ann å få blitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå