4n4rk1 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fikk nylig en WD Mybook 500gb ekstern harddisk, og har et merkelig problem. Etter at jeg har formatert den til NTFS format, restarter den PC-en min hvis jeg kobler den til, og når den kommer tilbake til windows restartes den igjen og igjen. Problemet slutter så snart den blir koblet fra, og hvis man startet PC-en med Mybooken koblet i, restartes den når den når windows. Har testet den hos en kammerat, og der fungerer den utmerket, og har med en annen Mybook på min pc fått samme resultat. Noen som har noen ide hva som kan være galt og hvordan man løser det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Trekker Mybook strøm fra USB, eller har den egen strømforsyning? Endret 7. november 2007 av MrLee Lenke til kommentar
4n4rk1 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Trekker Mybook strøm fra USB, eller har den egen strømforsyning? Den har egen strømforsyning og omformer som følger med! Endret 7. november 2007 av 4n4rk1 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fungerer andre USB duppeditter hos deg uten problemer? Lenke til kommentar
4n4rk1 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ja, er bare Mybooken som gjør at dette skjer, testet den i forskjellige usb porter også, og samme skjer uansett... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Du har ikke Vista? Det har vært noen problemer med WD mybook og vista (i tillegg til andre problemer med de vanlige interne diskene fra WD). Ellers er det mulig at det er noe rart med usb kontrolleren din, evnt at strømforsyningen din ikke er helt god. Litt spenningsfall kan få PC-en til å restarte. Endret 8. november 2007 av sesteen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå