alstar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har innstallert både uTorrent for nedlastning av torrents, og Limewire for mp3. Problemet er at når jeg starter disse programmene, så klikker internetten!? Alt som har med internet å gjøre klikker, det være seg alt fra firefox til MSN til nettpokeren Jeg blir nødt til å koble fra for så å koble til nettverket igjenn, noe jeg gjør fra iconet i tray nederst til høyre. Det verste er at problemet skjer både på nettverket hjemme, og hos ei venninne.. Skal komme med litt info som kanskje kan være til hjelp for de som er så greie og tar seg tiden til å hjelpe meg: Windows Vista Trådløst nett McAfee Security Helt ny M1330 XPS laptop fra Dell, så tror ikke jeg har no virus Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Prøvd med kabel rett fra Switchen/ruteren din til PC-en din? Endret 7. november 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
alstar Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Prøvd med kabel rett fra Switchen/ruteren din til PC-en din? nei, det ville mest sannsynlig fungert å ikke benytte seg av trådløst nett, men blir pent nødt til det.. er alt for langt til routeren fra rommet mitt (bor i kollektiv). men det skal jo gå ann med trådløst og? Har jo gjort det før på nettet hos foreldra mine, og flere kompiser som har fått det til. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er trolig routeren din som blir overbelastet. I utorrent kan du prøve å sette antall connections globalt til 20 og se om det funker bedre. Det som skjer når du har for mange connections er at routeren låser seg og gjør internettforbindelsen treg som sirup. Hva slags router har du? Lenke til kommentar
alstar Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Det er trolig routeren din som blir overbelastet. I utorrent kan du prøve å sette antall connections globalt til 20 og se om det funker bedre. Det som skjer når du har for mange connections er at routeren låser seg og gjør internettforbindelsen treg som sirup.Hva slags router har du? Jeg er neimen ikke sikker på hvordan router det er her, men det høres ut som en logisk forklaring på problemet. Jeg vil nok ikke annta at det er en router med så altfor god kvalitet her. Jeg skal prøve det du sa i uTorrent, men akkurat nå er jeg i en pokerturnering, så tar ikke sjangsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå